سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر 1+5 در پنج ماه باقی مانده مشکل خود را حل نکند، قطعا توافقنامه ژنو منتفی خواهد بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر 1+5 در مدت پنج ماه باقی مانده نتواند مشکل خود را حل کند و انسجام گذشته خود را به دست نیاورد قطعا توافقنامه منتفی خواهد بود و مقصر اصلی نیز خود آنها هستند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکنی‌های غرب در مورد مفاد توافقنامه ژنو و همچنین چشم‌انداز روند مذاکرات گفت: در حال حاضر 1+5 دچار بحران شده است، آنها پنج ماه دیگر وقت دارند تا انسجام خود را نشان داده و تعهد خود به توافقنامه را ابراز کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: اعضای 1+5، خود انسجام این گروه را برهم زدند و توافق را زیرپا گذاشتند از جمله آمریکا که توافقنامه را نقض کرد.
 
نقوی حسینی با بیان این مطلب که 1+5 باید مشکل خود را حل کند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مفاد توافقنامه را قبول دارد و عملکرد خود را بر طبق آن هماهنگ کرده است اما این آمریکایی‌ها هستند که خلاف این توافقنامه در حال حرکت هستند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر 1+5 در مدت پنج ماه باقی مانده نتواند مشکل خود را حل کند و انسجام گذشته خود را به دست نیاورد قطعا توافقنامه منتفی خواهد بود و مقصر اصلی نیز خود آنها هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، غرب ، توافقنامه ، ژنو ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.