سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشحون:

انتظار نداریم وزیر جدید ورزش از فردا تمام مشکلات ما را حل کند/ ورزشی بودن وی ما را امیدوار کرده است

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالیم که وزیر ورزش فردی است که سال‌ها در مدیریت ورزش سابقه دارد.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رشته ورزشی بسکتبال مدال‌آورترین بازی توپی ایران در میادین آسیا و جهان می‌باشد و عنوان دار 3 دوره قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌باشیم و این مقام‌های کسب شده فقط منحصر به فرد به رده بزرگسالان نیست بلکه ما در رده‌های امید و جوانان بسیار افتخارات آفریده‌ایم اما توجهی به این رشته نمی‌شود.
زمانی که تیم ملی ما از مسابقات فیلیبین برگشته‌، هیچ استقبال و قدردانی از ما صورت نگرفت که باعث ناراحتی بسیاری از بازیکنان شد و حتی تهدید کردن که دیگر بازی نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه تصریح کرد: نبود امکانات و سالن خوب بسیاری از امتیازات را از ما گرفته است ما حداقل یک سالن 10 هزار نفری می‌خواهیم و به دلیل عدم وجود ورزشگاه مناسب ما میزبانی مسابقات مقدماتی را از دست دادیم.

میزبانی مسابقات جهانی جوانان را به قطری ها دادند و همین‌طور جام باشگاه‌های آسیار را به کویت؛ ما تیم‌های این کشورها در مسابقات به راحتی شکست می دهیم و حتی در حد و اندازه‌های ما نیستند به دلیل داشتن امکانات بسیار خوب این امتیازها به آن‌ها داده می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسکتبال ما دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد و تیم ملی ما در آستانه مسابقات جام جهانی اسپانیا قراردارد ولی نباید با روحیه ای وارد این مسابقات شویم که در آن‌جا برای سایر رقبا زنگ تفریح باشیم.

مشحون خاطرنشان  کرد: مهمترین مشکل ما از لحاظ سخت افزاری می باشد و در حال حاضر ما به 2 سالن مجهز نیازمند هستیم و حتی ساختمان فدراسیون در یک جای بسیار محدود است که امکان پذیرایی از میهمانان خارجی را نداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.