نمایندگان فدراسیون بسکتبال فردا برای تایید نهایی از سالن اختصاصی دانشگاه آزاد بازدید می کنند. در آخرین قدمهای نقل و انتقالات تیمهای سوپرلیگی هم روزبه ارغوان به تیم ذوب آهن پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم تهرانی دانشگاه آزاد و نیروی زمینی امسال به دنبال میزبانی در سالنهای اختصاصی خود هستند و با توجه به این موضوع خمجانی و انبه نمایندگان فدراسیون فردا 12 آبان برای آخرین بار از سالن حکیمیه که به دانشگاه آزاد اختصاص دارد، دیدار می کنند تا در صورت حل مشکلات سال قبل و تایید نهایی در شورای سازمان لیگ میزبانی بازیهای این تیم را در فصل جاری داشته باشد.

خمجانی سخنگوی سازمان لیگ در مورد شرایط نیروی زمینی هم توضیح داد: نیروی زمینی با توجه به اینکه تیمی نظامی است با سایر تیمها فرق دارد و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت با این وجود محمود مشحون رئیس فدراسیون خواستار کمک به این تیم برای بازی در آزادی شد.

وی ادامه داد: ما از سالن نیروی زمینی هم بازدید کردیم و در مجموع استانداردهای لیگ را دارد اما هنوز تا جلسه شورای لیگ که روز سه شنبه 14 آبان برگزار می شود هیچ چیز در مورد میزبانی های نیروی زمینی هم قطعی نیست.

روزبه ارغوان به ذوب آهن پیوست

تیم بسکتبال ذوب آهن که همراه با همیاری زنجان در آخرین هفته های منتهی به لیگ حضور خود را قطعی کرد با روزبه ارغوان بازیکن فصل قبل پتروشیمی بندرامام برای بازی در فصل آینده به توافق رسید.

ذوب آهنی ها پیش از این بازیکنانی مثل علی باهران، رضا لطفی، ایمان زندی و چند بازیکن جوان را به همراه اسلاوکو ورانز مونته نگرویی جذب کرده و هنوز هم در حال مذاکره برای جذب یک یا دو بازیکن دیگر هستند. در حالی که ذوب آهن در ابتدای ورود به لیگ،‌ امید چندانی به جذب بازیکن ملی نداشت اما با جذب ارغوان و احتمال جذب بازیکنان دیگر، وزنه این تیم هم در لیگ سنگین می شود.

برنامه لیگ فردا یا پس فردا اعلام می شود

در شرایطی که تنها شش روز تا شروع مسابقات سوپرلیگ باقی مانده هنوز برنامه رسمی مسابقات از سوی فدراسیون اعلام نشده است. برخی نامشخص بودن وضعیت نهایی یک یا دو تیم را دلیل صبر فدراسیون برای اعلام برنامه می دانند.

نمایندگان سازمان لیگ از اعلام برنامه بازیها تا نهایتا روز دوشنبه 13 آبان خبر می دهند.

هنوز نام زنجان مشخص نیست

نماینده زنجان در حالی از سازمان لیگ اجازه ورود به سوپرلیگ را گرفته که هنوز هم نام رسمی این تیم برای فدراسیون بسکتبال مشخص نیست. زنجانی ها سال گذشته با نام همیاری زنجان در لیگ شرکت کرده بودند اما در جلسه لیگ با نام هیئت زنجان شرکت کردند تا به طور قطع وضعیت خود را تا پیش از شروع لیگ مشخص کنند با این وجود تا امروز هم نام رسمی این تیم به فدراسیون اعلام نشده بود.

در صورتی که سازمان همیاری قصد ورود به لیگ را داشته باشد باید وضعیت بدهی های سال قبل و شکایتهای بازیکنان آن نیز مشخص شود.

بازگشت افرا از مشهد

تیم افرا خلیج فارس سومین تیم تهرانی سوپرلیگ بعد از پشت سر گذاشتن اردوی یک هفته ای در مشهد به تهران بازگشت تا برای  اولین دیدار رسمی سوپرلیگ آماده شود. افرا در هفته اول مسابقات با تیم فولاد ماهان در اصفهان روبرو می شود.

پايان متن/مح

برچسب ها: ذوب ، بسکتبال ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار