پیشکسوت بسکتبال شیراز بعد از مخالفت با ورود نماینده شیراز به سوپرلیگ بسکتبال در جلسه هماهنگی لیگ گفت: اگر شیراز امسال وارد سوپرلیگ نشود تا 15 سال دیگر هم تیم بسکتبال نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند مسئولان فدراسیون بسکتبال با ورود نمایندگان شیراز به جلسه هماهنگی سوپرلیگ موافقت کرده بودند اما موضوع ورود شیراز به جمع تیم های سوپرلیگی با مخالفت رئیس سازمان لیگ حتی به رأی هم گذاشته نشد. دلیل آن هم تکمیل شدن جمع 12 تیم سوپرلیگ با تصویب نهایی ورود زنجان و ذوب آهن بود، با این وجود خیراتی و خانچی که به نمایندگی از تیم ب.آ و بسکتبال شیراز به جلسه آمده بودند ناراحتی خود از موضوع را به شیوه های مختلف بیان کردند.

باقر خانچی پیشکسوت فارس به حمایت از تیم خود گفت: شیراز در دو سال گذشته هیچ تیمی در بسکتبال نداشته اما از سال 1369 در بسکتبال بوده است. باید به شیراز کمک کنیم تا به بسکتبال بازگردد وگرنه تا 15 سال دیگر هم تیمی از این شهر وارد بسکتبال نمی شود. این ظلم بزرگی است.

بسیاری از تیمهای فعلی، خلق الساعه هستند

یکی از ایرادات مهم به شیرازی ها، نداشتن امکانات و شرایط ورود به لیگ بود اما خانچی توضیح داد: درست است که امکانات بسکتبال شیراز ضعیف است اما این شهر نیروی انسانی مناسبی دارد که توان ادامه کار تا پایان لیگ در آن دیده می شود. بسیاری از تیمهای فعلی لیگ هم خلق الساعه هستند اما در لیگ شرکت می کنند.

یادآوری تمام شیرازی هایی که لیگ را نیمه کاره رها کردند

مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال به اتفاق به نمایندگان شیراز یادآوری کردند که تیمهای این شهر، دو سال پیاپی لیگ را نیمه کاره رها کرده و سایر تیمها نیز حق و حقوق مربیان و بازیکنان خود را پرداخت نکردند.

محمود مشحون با اشاره به اینکه دلیل ادامه ندادن به بحث شیراز این بود که نمی خواست وقت جلسه بیش از این گرفته شود، گفت: هیچ تیمی تا به حال در لیگ خلق الساعه نبوده است، ضمن اینکه شیراز هم طی دو سال گذشته هیچ تیمی، حتی در رده های پایین لیگ را روانه مسابقات نکرده است. به شخص خیراتی، رئیس هیئت شیراز هم پیش از ورود به جلسه گفتم که هر تیمی به هر دلیلی وارد لیگ نشد، تیم شیراز جایگزین آن می شود اما وقتی 12 تیم کامل شده اند با ورود تیم سیزدهم به مشکل بر می خوریم.

ب.آ را به خاطر کاله راه ندادند!

در خاتمه ماجرای شیراز، خیراتی رو به سلیمانی رئیس سازمان لیگ که رئیس هیئت مازندران نیز هست، اشاره کرد: شما در کارخانه کاله مازندران هم سمت دارید و چون ب.آ شیراز به عنوان یک کارخانه مواد غذایی رقیب کاله محسوب می شود به عنوان اولین نفر با ورود شیراز مخالفت کردید. ما دوست داشتیم که حداقل این مخالفت با رأی حضار انجام شود.

سلیمانی نیز بار دیگر پرونده های مختلف شیراز و شکایتهایی که از تیمهای این شهر شده را یادآوری کرد و در نهایت تصمیم قبلی پابرجا ماند تا تنها در صورت کنار رفتن هر کدام از تیمها، ب.آ جایگزین آن تیم شود.
`پايان متن/مح
برچسب ها: بسکتبال ، شیراز ، خانچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار