دبیر هیئت بسکتبال استان زنجان گفت: نه تنها نماینده زنجان در سوپرلیگ شرکت می کند بلکه حمایت سازمان همیاری از بسکتبال استان هم قطعا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان هیات بسکتبال استان زنجان بالاخره امروز به طور رسمی آمادگی خود برای شرکت در سوپرلیگ را طی نامه ای به فدراسیون اعلام کردند. زنجانی ها اعتقاد دارند، شرایطشان با توجه به داشتن سهمیه سوپرلیگ با تیم ذوب آهن متفاوت است و حتی تصمیم گیری در مورد آنها در سازمان لیگ هم لازم نیست.

اکبر میرآبی دبیر هیات زنجان تاکید می کند: امسال تیم زیر نظر هیات بسکتبال زنجان وارد لیگ می شود اما سازمان همیاری نیز قطعا از تیم حمایت می کند. تیم سال قبل در اندازه های شهر زنجان از نظر بسکتبال نبود اما ماندن بسکتبال خواسته تماشاگران است، درست مانند تراکتورسازی در فوتبال که هر سال به هر شکلی باید در لیگ شرکت کند.

30 درصد تنها به خاطر جریمه کم نشد

وی در مورد باقیمانده قرارداد بازیکنان که به عنوان جریمه به آنها داده نشد، توضیح داد: سال گذشته 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به عنوان جریمه کم نشد. دوستان در این مورد کم لطفی می کنند. چون بخشی از این پول یعنی حدود 5 درصد مالیات آنها بود و جریمه ها نیز یک بار به خاطر باخت به تیم البدر  و بعد از آن هم شکست مقابل گرگان بود.

رئیس هیات زنجان در پاسخ به اینکه این مبالغ در قرارداد بازیکنان ذکر نشده بود، گفت: زمانی که اسپانسری به آن شکل هزینه می کند، در مورد کم و زیاد قرارداد هم تصمیم می گیرد. چطور تیم 3 میلیاردی باید مقابل تیم 500 میلیونی شکست بخورد؟ در این مورد کمیته انضباطی تشکیل شد و این رقم را هم به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه کردیم.

وظیفه ما حمایت از اسپانسر است

میرابی در واکنش به این موضوع که در صورت شکایت بازیکنان با توجه به شرایط قرارداد حق به انها داده می شود، تاکید کرد: بازیکنان قبلا شکایت خود را ارائه کرده اند. من هم از جایگاه عضو هیات استان صحبت می کنم. سیاست هیات استان بر حمایت از اسپانسر است. ما از سازمان همیاری به عنوان اسپانسر استان به هر شکلی حمایت می کنیم. اگر بنا بر شرایطی خلاف این باشد که کار پیش نمی رود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز شرایط مربیگری تیم مشخص نشده، اشاره کرد: فردی باید مربی زنجان باشد که هوادار هفت هزار نفری را هم همراه داشته باشد. گاهی تعداد بیشتر تماشاگران هم بیرون سالن می مانند بنابراین کار در این تیم آسان نیست.

رئیس هیئت زنجان در مورد تصمیم گیری سازمان لیگ در مورد ورود این تیم به سوپرلیگ گفت: نظر فدراسیون در این مورد مهم است. ما هم نامه اعلام آمادگی خود را به فدراسیون ارسال کردیم. اما شرایط ما با تیم ذوب آهن که تازه اعلام آمادگی کرده، فرق دارد چون زنجان سهمیه سوپرلیگی خود را دارد. البته هیئت بسکتبال زنجان تعامل خوبی با فدراسیون دارد و در کل نظر فدراسیون در این مورد مثبت است.

پايان متن/مح


برچسب ها: زنجان ، بسکتبال ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار