بهگزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در مراسم اختتاميه نهمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی ایران که اول آبان با حضور استاندار و رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اساتید داخلي و خارجي، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد،
روابطعمومی شرکت پتروپارس در میان 130 سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی به عنوان روابط عمومی برتر کشور در بخش «مهندسی فرهنگی» معرفی و تندیس ویژه سمپوزیوم به مهندس سیدهادی میرباقری اهدا شد.
اين دوره از سمپوزیوم با حضور چند چهره معتبر علمي از دانشگاههاي اروپا و آسيا، 29 مهرماه با پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی و با موضوع «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوهها و ابزارها» آغاز بکار کرد و اول آبان با معرفی روابط عمومیهای برتر در ۹ رشته عمومی و یک بخش ویژه، به کار خود پایان داد.
مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس کسب عنوان روابط عمومي برتر در بخش «مهندسي فرهنگي» را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران شرکت دانست و اظهار داشت: کسب هر موفقیتی حاصل کار گروهی و تلاش همگانی است که این موضوع در فعالیتها و اقدامات روابط عمومی، نمود بیشتری دارد.
مهندس میرباقری افزود: مخاطبان روابط عمومی عبارتند از تمام همکاران داخل شرکت و تمام ذی نفعان بیرون از سازمان؛ بنابراین بهترین برنامهریزیها، استراتژیها و اقدامات فرهنگی نیز بدون همراهی آنان به مرحله اجرا نمیرسد و به نتیجه مطلوب نمیانجامد.
وی با بیان اینکه سعی کردهایم با رويكردي جديد و نو برای تمام مناسبتهای ملی و مذهبی برنامههای فرهنگی ویژهاي داشته باشیم، گفت: با نگاهي جديد و به روز شده، برنامههای فرهنگی ماه رمضان، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و دهه ولایت را در جهت مهندسی فرهنگی شرکت برنامهريزي و اجرا كرديم كه خوشبختانه رضایت عموم ذی نفعان را در پی داشته است.
انتهاي پيام/