مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز غرب، با تاكيد براينكه انجام مميزي داخلي بصورت سالانه الزامي است گفت:به منظور اصلاح روش ها و بكارگيري يافته هاي به روز سيستم مديريت يكپارچه، انجام مميزي ها به صورت دوره اي و مداوم در سطح شركت ضرورتي اجتناب ناپذير به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صفرعلي رئيسي در ابتداي اين جلسه با اشاره به اينكه برنامه ريزي و بسترسازي هاي لازم براي استقرار سيستم استاندارد يكپارچه مديريت در شركت فراهم شده است.

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز غرب، بر برگزاري منظم اين نوع نشست ها و پيگيري منظم الزامات سيستم مديريت يكپارچه بر اساس نياز شركت و با آخرين يافته هاي آن در سطح بين المللي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه شركت بهره برداري نفت و گاز غرب در راستاي همگامي و هماهنگي با ساختارهاي جهاني و وزارت نفت، اقدامات زيادي را براي اصلاح بخش هاي مختلف خود در واحدهاي ستادي و عملياتي انجام داده است، گفت: به منظور اصلاح روش ها و بكارگيري يافته هاي به روز سيستم مديريت يكپارچه، انجام مميزي ها به صورت دوره اي و مداوم در سطح شركت ضرورتي اجتناب ناپذير به شمار مي رود و انجام مميزي داخلي حداقل به صورت سالانه الزامي است.

رئيسي همچنين بر نقش اين مميزي ها در ارتقاي كمي و كيفي جايگاه شركت در همه ابعاد به منظورافزايش كاركرد كاركنان در واحد هاي مختلف و افزايش توليد شركت تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه لازم است، سيستم هاي اطلاعاتي به صورت مستمر بهبود پيدا كنند، لزوم همكاري همه جانبه مديران و رؤساي واحدها را در اين زمينه خواستار شد.

بر اساس اين گزارش، در ادامه جلسه موضوعاتي از جمله نتايج مميزي ها (مميزي هاي مستقل، داخلي، مشتري، خود ارزيابي وساير)، نتايج اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتريان و بررسي شكايات دريافت‌كنندگان خدمات مشتريان، ارزيابي عملكرد فرآيند‌ها، تعيين خط مشي و اهداف كلان جديد، ارزيابي نتايج پايش و اندازه‌گيري فرآيندها، پيگيري مفاد صورت جلسات قبلي و پيگيري اقدامات انجام شده، ارزيابي سازگاري با الزامات قانوني و ساير الزامات تقبل شده توسط شركت و گزارش ارتباط با طرف هاي ذينفع برون سازماني از جمله شكايات زيست محيطي و ايمني و بهداشتي نيز مورر بررسي قرار گرفت.

 مديران شركت بهره برداري نفت و گازغرب در پايان جلسه، در خصوص بهبود اثر بخشي فرآيند‌ها و سيستم مديريت يكپارچه، بهبود كيفيت محصولات، بهبود وضعيت زيست محيطي و ايمني و بهداشتي شركت، تعيين منابع مورد نياز و چگونگي تامين منابع و چگونگي بهبود اهداف كلان شركت، تصميمات مقتضي را اتخاذ كردند.

گفتني است جلسه بازنگري سيستم مديريت يكپارچه شركت بهره برداري نفت و گاز غرب مطابق الزامات استانداردISO 9001:2008  وISO/TS29001:2010  با حضور مديران و رؤساي ستادي و عملياتي در ستاد كرمانشاه برگزار شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نفت ، گاز ، مدیریت ، بازنگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار