مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره، با تاکید بر جهت حفظ جایگاه تخصصی فلات قاره ‌ گفت:‌ افزایش تولید، ‌قیمت تمام شده و کار فنی بدور از هرگونه سیاسی کاری، از اولویت‌های کاری بنده در شرکت نفت فلات قاره ایران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سعید حافظی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، گفت: ‌اولین رسالت بنده‌ در شرکت نفت فلات قاره ایران حفظ شأن کارکنان شریف این شرکت است چرا که این عزیزان در سخت‌ترین شرایط کاری، ‌به تولید نفت از میادین نفت دریایی خلیج فارس مشغول هستند.
 
وی با بیان اینکه همه در شرکت نفت فلات قاره ایران باید برای تولید نفت و گاز تلاش کنند، گفت: همه کارکنان و مدیران این شرکت،‌ باید فاصله بین تولید فعلی و پتانسیل موجود را برطرف نماییم.
وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات شرکت، میادین مشترک است،‌ چرا که این شرکت بیشترین میادین مشترک را در بین شرکت‌های نفتی کشور دارد، به همین دلیل معتقدم هر قدر در این زمینه هزینه کنیم باز هم کم است.
 
حافظی افزود: همچنانکه معاون وزیر به آن اشاره کردند سیستم و فرآیند حرف اول و آخر را در جهان می‌زند و بر این اساس،‌ فرآیند کاری را باید بر اساس نیاز روز طراحی و اجرا نماییم و کارها را ابتدا در زیرمجموعه نهایی کرده و به سرانجام برسانیم.
 
 مدیرعامل شركت نفت فلات قاره ايران، در ادامه گفت:‌ کار در دریا سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، بنابراین استفاده از شرکت‌های دانش محور در بهره‌وری چاه‌ها و اجرای پروژه‌ها بسیار ضروری است.  
 
وی با بیان اینکه در جهت حفظ جایگاه تخصصی فلات قاره و کارکنان آن با هرگونه فعالیت سیاسی مخالف است،‌ گفت:‌ در مرحله اول بررسی،‌ مرحله دوم تصمیم و در مرحله سوم اجرای به موقع در پروژه‌ها بسیار مهم است چرا که اگر هر یک از این موارد، به موقع انجام نشود کشور دچار خسارت‌های زیادی می‌شود.
 
حافظی افزود: مردم نگاهشان به مسئولان است و همه ما باید تلاش کنیم با افزایش تولید و تولید صیانتی، ضمن کمک به شکوفایی اقتصادی کشور به مردم خدمت نماییم.
 
وی در پایان گفت:‌ افزایش تولید، ‌قیمت تمام شده و کار فنی بدور از هرگونه سیاسی کاری، از اولویت‌های کاری بنده در شرکت نفت فلات قاره ایران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، نفت ، میادین ، فلات قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار