سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا: نباید توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم/در تیم ملی مشکل بازی ساز داریم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل تايلند از بازیکنانی تشکیل شده بود که با هم هماهنگ نبودند و ما نباید توقع زیادی از آنها داشته باشیم.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی 2 تيم فوتبال ايران - تايلند آرام و غیر درگیرانه ای بود که البته طبیعی به نظر می رسید که بازیکنان ما نتوانند آن طور که باید در زمین مسابقه بدرخشند چراکه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حدود 4 ماه با یکدیگر نبوده اند و ما تنها بر روی تجربه بازیکنان توانستیم نتیجه بازی را از آن خود کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: نیمه اول به هیچ وجه خوب نبودیم اما رفته رفته و بویژه در نیمه دوم توانستیم با حفظ توپ و ایجاد موقعیت های بهتر شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: مشکل یک بازیکن تمام عیار بازی ساز در تیم ملی ما بسیار ملموس و مشهود است و ما فاقد چنین بازیکنی در تیم هستیم تا بتواند مهاجمان ما را بخصوص قوچان نژاد را که خیلی سعی کرد از مدافعان جدا شود و خود را صاحب موقعیت کند، نداریم.

پايان متن/مح

برچسب ها: تیم ملی ، مشکل ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حسام
۱۴:۴۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
میگم چطوره به هر کدوم از بازیکنا 50ملیونی پاداش بدیم.آخه اینجوری بازی کردنو بردن در مقابل تیم تایلند واقعا کار هر تیمی نیست.
این بچه ها چه میکنن تو جام جهانی.من مطمئنم اسم ایرانو سر همه زبونا میندازن.