پيشكسوت استقلال در خصوص ساموئل گفت: ساموئل با تجربه اي كه دارد در بازي ديروز بازي ضعيفي از خود نشان داد.

بهتاش فريبا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ساموئل مي توانست با يك بغل پا توپ را وارد دروازه كند ولي متعجبم كه چرا ساموئل از تجربه خود استفاده نكرد.
 
وي در خصوص بازي بيان كرد: نيمه اول بازي به جهت فني كيفيت پاييني داشت و فقط تيم ها از خط دفاع شروع مي كردند و توپ حتي به هافك هم نمي رسيد.  
 
بازيكن سابق استقلال اذعان داشت: زماني كه توپ به خط هافبك نرسد قطعا بازي جذابي نخواهد شد كه در ديدار ديروز اين اتفاق افتاد و توپ در وسط زمين گردش پيدا نكرد.  
 
وي در خصوص نيمه دوم گفت: با آمدن فرهاد مجيدي و خلاقيت وي بازي بهتر شد اگر چه پيش بيني مي شد با ورود مجيدي بازي در زمين هم دستور كار قرار گيرد ولي با خلاقيت مجيدي دو موقعيت ايجاد شد.  
 
فريبا در ادامه اظهار داشت: با ورود مجيدي تفاوتي در تاكتيك استقلال ايجاد نشد و آن دو موقعيت كه يك تك به تك مجيدي با دروازه بان به دليل ابتكار فرهاد مجيدي بود نه تاكتيك آبي ها.  
 
پيشكسوت استقلال بيان كرد: ترس از باخت موجب شد تا هر دو تيم ريسك نكنند و تاكتيك خود را طوري اتخاذ كنند كه بازنده از ميدان خارج نشوند.  
 
وي در ادامه گفت: اگر بازيكنان اين تاكتيك را پياده كردند مجبورند چرا كه بايد حرف مربي را در زمين اجرا كنند و نمي توانند خود روبه جلو حمله كنند.  
 
فريبا در خصوص خلعتبري بيان كرد: طبيعي بود كه با دو تا سه روز تمرين و يك روز مصدوميت نمي تواند در اين بازي براي پرسپوليس كارگشا باشد ولي در بازي ديروز جز خطا كردن چيزي از خلعتبري نديديم.  
 
پيشكسوت استقلال در خصوص برهاني اذعان داشت: برهاني از شرايط بازي دور بوده و اين دوري موجب افت روحيه آرش شده است ولي در بازي ديروز به اندازه خود زحمت كشيد و دوندگي انجام داد.  
 
وي در ادامه گفت: در بازي ديروز توپي به فوروارد نمي رسيد كه انتظار داشته باشيم مهاجمان آن را به گل تبديل كنند و آرش هم فرصتي پيدا نكرد كه خود را نشان دهد.  
 
بهتاش فريبا در خصوص بازي با بوريرام تايلند اذعان داشت: با اين وضعيت استقلال كار سختي در تايلند خواهد داشت هم به لحاظ فوتبالي و هم به دليل رطوبت زياي كه در تايلند وجود دارد.  
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: بايد اين موضوع را يادآور شد كه اگر خسرو حيدري و بيگ زاده بودند استقلال بهتر مي توانست نتيجه بگيرد و با حضور اين دو در تركيب اصلي استقلال در تايلند عملكرد خوبي خواهد داشت./آق
برچسب ها: کیفیت ، بازی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.