پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تهران گفت: جايگاه جدول و بازي هاي گذشته فصل در نتيجه دربي تأثيرگذار نيست و دربي حساسيت خودش را دارد.

بهتاش فريبا، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هيچ مربي اي دوست ندارد در دربي بازنده باشد. يكي از دلايل اينكه برخي از بازي هاي دربي مساوي مي شود اين است كه مربيان نمي خواهند به شكست تن دهند و آمار بدي از خود به جاي نگذارند.

وي ادامه داد: اين ديدار براي هر دو تيم بسيار سخت است، انگيزه تيم استقلال با توجه به باخت هفته پيش بسيار بالا است از طرفي پرسپوليس هم هفته پيش بازي خوبي به نمايش گذاشت.

وي افزود: علي دايي امسال كار بسيار بزرگي در پرسپوليس انجام داده است، پوسته پرسپوليس را عوض كرده و بازيكنان جوان را جايگزين كرده است. هواداران بايد بدانند اگر بازيكنان جوان امسال كارساز نباشند براي فصل بعد حتماً در پرسپوليس مثمرثمر هستند.

پيشكسوت استقلال در خصوص برگ برنده استقلال در بازي شهرآورد گفت: چون در اين بازي ها موقعيت كم بدست مي آيد پس تيمي برنده است كه از موقعيت هاي خود به خوبي استفاده كند استقلال به لحاظ تجربي از پرسپوليس خيلي بالاتر است و با توجه به تجربه اي كه بازيكنان دارند از موقعيت هاي خود استفاده بهينه مي كنند و اين برگ برنده تيم استقلال است.

بهتاش فريبا، در مورد تأثير حساسيت شهرآورد بر عملكرد سرخابي ها گفت: صد در صد حساسيت دربي بر عملكرد تيم ها و كسب نتيجه دلخواه تأثيرگذار است.

بحث تمركز در اين زمينه بسيار مهم است و تيمي برنده است كه توجهي به حساسيت بازي نداشته باشد و تمركز خود را كاملاً حفظ كند و با آرامش مسابقه را انجام دهد.

وي، درباره شانس پرسپوليس براي بردن اين بازي اظهار كرد: نتيجه اين ديدار پيش بيني نشده است. احتمال اينكه 50 درصد پرسپوليس برنده مسابقه باشد، وجود دارد،‌ اما استقلال بازيكنان با تجربه تري نسبت به پرسپوليس دارد و همين امر كار را براي پرسپوليس سخت مي كند پس پرسپوليس بايد تلاش زيادي براي پيروزي در اين ديدار انجام دهد.

وي، در خصوص پيش بيني اينكه بهترين بازيكنان شهرآورد چه بازيكناني هستند، گفت: از پرسپوليس جلال حسيني و پيام صادقيان و از استقلال نكونام و فرهاد مجيدي بهترين ها مي شوند.

پيشكسوت استقلال در پايان در مورد خاطره انگيزترين دربي خود خاطرنشان كرد: گلي كه در شهرآورد 62 در دقيقه 88 به پرسپوليس زدم خاطره انگيزترين مسابقه دربي ام بود./آق
برچسب ها: فریبا ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.