پيشکسوت فوتبال استقلال گفت: من فکر مي کنم بازيکنان انتخابي تيم ملي در اين دوره مختص به بازي تايلند مي باشند تا بازي هاي جام جهاني تغيير خواهند کرد.

بهتاش فريبا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازيکناني که در ليست تيم ملي قرار دارند براي بازي ايران - تايلند مي باشند و قطعي اين بازيکنان تغيير خواهند کرد.

وي در رابطه با نبودن بازيکنان فولاد خوزستان در اين ليست گفت: جاي تعجب دارد که تيمي که در صدر جدول قرار دارد از آن تيم بازيکني براي تيم ملي انتخاب نشده باشد.

وي ادامه داد: هيچ جاي دنيا ديده نمي شود از تيم صدر جدولي که تمام بازي هاي خود را خوب انجام داده است بازيکني دعوت نشود.

وي اضافه کرد: کاپيتان اين تيم بختيار رحماني و کرمي دفاع وسط، اسماعيل شريفات از جمله بازيکنان اين تيم هستند که مي توانستند به تيم ملي کمک کنند.

وي در خصوص نبود بازيکنان جوان همچون صادقي و عاليشاه گفت: با اين که بازيکن جوان دارند اما حضور اين بازيکن ها هم مي‌توانست کمکي به تيم ملي کند.

وي افزود: کيروش در هر دوره به يک سري از بازيکنان جوان فضاي اينکه خودشان را نشان بدهند ايجاد ميکند و اين خودشان هستند که بايد از اين فرصت استفاده کنند و نظر سرمربي را جلب کند.

وي اظهار داشت: طبيعي است که براي مسابقات جام جهاني تعدادي از نفرات جوانان باشند و در هر ليست بايد هم بازيکنان جوان و هم ميانسال و با تجربه حضور داشته باشند.

وي افزود: ميانسالهاي تيم ملي ما هم همچون آندارنيک تيموريان با تجربه هستند و براي اين گونه بازيکن ها براي پشتوانه جوانان باشند و بايد بازيکنان جوان و کم تجربه در تيم ملي حضور داشته باشند و در اين گونه مسابقات براي جام جهاني تجربه کسب کنند.

وي همچنين در خصوص بازيکنان دورگه گفت: بازيکناني همچون اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد تکليفشان روشن است و بايد خود ثابت تيم ملي باشند زيرا خودشان را ثابت کرده اند و اگر اينها حضور نداشتند جاي تعجب داشت./آق
برچسب ها: فریبا ، استقلال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.