سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"رو در رو" با بينندگان آذري شبكه سحر

"رو در رو" از توليدات شبكه سحر مسائل مهم اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي بخش هاي آذري زبان در منطقه را بررسي مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه زنده و گفت و گو محور " رو در رو " كه با نام آذري " آزاد آرنا " براي مخاطبان آذري زبان جمهوري آذربايجان، نخجوان، تركيه، روسيه و آذري زبانان اروپا و قفقاز پخش مي شود با استفاده از فضاي مجازي توليد مي‌شود. در اين برنامه، مخاطبان بدون حضور كارشناس در استوديو و با استفاده از نرم افزار اسكايپ (Skype) در گفت و گوي برنامه كه مرتبط با تحولات سياسي، اقتصادي و اجتماعي حوزه آذري زبانان است، شركت مي كنند و به تبادل نظر با هم مي پردازند .
 
در اين برنامه مخاطبان حضوري فعال ودارند و با استفاده از صفحه اختصاصي برنامه در فيسبوك، ايميل، پيامك و تلفن برنامه ،نظرات خود را منعكس مي كنند . از بخش هاي اين برنامه پخش آخرين ويدئوهاي مرتبط با موضوع برنامه است، كه در شبكه هاي اجتماعي مانند: يوتيوب و ...به اشتراك گذاشته شده است.
 
مجري اين برنامه زنده اينترنتي جبار اعلايي است. نوروز پورمند علاوه بر تهيه كنندگي، سردبيري اين برنامه را نيز انجام داده و غلامرضا صفوي مترجم اين برنامه است. ناصر اشگريز حق نيز تدوين اين برنامه را بر عهده دارد .
 
برنامه زنده " رو در رو " شنبه ها از ساعت 21:10 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه از كانال يك شبكه بين المللي سحر براي علاقمندان برنامه هاي سياسي و اجتماعي از سيماي آذري اين شبكه به روي آنتن مي رود./ص

برچسب ها: رودر رو ، شبکه سحر ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.