مجموعه مستند " از پرسپولیس تا آکروپلیس " در گروه ترجمه و دوبله سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای مخاطبان بوسنیایی دوبله شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه مستند " از پرسپولیسس تا آکروپلیس " به سرپرستی فرزانه دیبایی برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه دوبله شده و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

مترجم متون این مستند مهرداد پورکی بوده که ویراستاری آن را نیز انجام داده است.   همچنین عادل حاج محمدویچ، ندیم بگوویچ و آنتیتسا بهجت اردکانی گویندگانی هستند که در دوبله این مستند همکاری داشته اند و محسن کیوان فر به عنوان صدابردار و محسن موسوی نیز در مونتاژ آن یاری رسانده اند.

مجموعه مستند تاریخی " از پرسپولیس تا آکروپلیس " به معرفی این دو بنای تاریخی و سایر ابنیه تاریخی هم عصر این دو بنا در ایران و یونان می پردازد. شباهت های فرهنگی و نزدیکی دو ملت از لحاظ تاریخی موشوعاتی هستند که در این مستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. این مجموعه مستند تاریخی از تولیدات شبکه جهانی جام جم است.

مجموعه مستند " از پرسپولیس تا آکروپلیس " در 9 قسمت 30 دقیقه ای به بوسنیایی زبانگردانی شده و به زودی از آنتن کانال یک شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان پخش خواهد شد./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار