سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جهاد علمي زمينه‌ پيشرفت‌هاي سياسي را هموار مي‌کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: يک کشور هر اندازه که در عرصه‌های علمی و بین‌المللی پیشرفت داشته باشد در زمینه‌های سیاسی نیز موفق‌تر خواهد بود.

"سعید قبادی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأكيد بر اینکه دانشجویان قشر فرهیخته جامعه به حساب می‌آیند، اظهار داشت:‌ دانشجویان و نخبگان دانشگاهي به دليل روحيه و نشاط جواني تاثیر بسزایی در روند تحولات اجتماعي دارند و مي‌توانند فعال‌تر و پویاتر در اين عرصه‌ گام بردارند.   
 
وی با بيان اينکه نکته‌ حائز اهميت در فعالیت‌ دانشجویان دوري از محافظه‌کاری است، بيان داشت: دانشجويان با روحيه مطالبه‌گر خود مي‌توانند به خوبي فضاي فرهنگي‌ و سياسي جامعه را رصد کرده و نسبت به آن نقش‌آفريني کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: البته شور و نشاط  و انقلابي در دانشجویان بايد با عقلانیت همراه باشد تا منجر به انحراف آنان از اهداف و آرمان‌هاي اصلي انقلاب نشود.  
 
قبادی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "قدرت یک کشور بستگی به میزان پیشرفت علمی آن دارد"، عنوان کرد:‌ يک کشور هرقدر در عرصه‌های علمی و بین‌المللی پیشرفت داشته باشد در زمینه‌های سیاسی نیز موفق‌تر خواهد بود که این امر با جهاد علمی رابطه‌ تنگاتنگی دارد. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بيان اينکه عملکرد معتدل در تشکل‌هاي دانشجويي بايد به عنوان يک اصل در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان همیشه در مقابل افراط‌ و عملکرد‌هایی که با آرمان‌های انقلاب مغایرت داشته واکنش نشان داده‌اند و وظیفه آن‌ها حمایت از این ارزش‌ها است.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.