دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: کی از ویژگی‌های مثبت قدیانی جمع کردن روحیه‌های مختلف در کنار یکدیگر در سازمان بسیج دانشجویی بود که موجب شد روحیه جمعی و خردجمعی در بسیج دانشجویی حاکم شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رامین شمسایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج دانشجویی، گفت: امروز از یک طرف به واسطه خداحافظی سازمان بسیج دانشجویی با مدیری که هم‌سن این سازمان در سازمان بسیج فعالیت داشته‌ روز حزن‌انگیزی است و از یک طرف خوشحالیم که کسی این پرچم را به دست می‌گیرد که میوه تفکر بسیجی و بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی افزود: یکی از ویژگی‌های مثبت قدیانی جمع کردن روحیه‌های مختلف در کنار یکدیگر در سازمان بسیج دانشجویی بود که موجب شد روحیه جمعی و خردجمعی در بسیج دانشجویی حاکم شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: در دوران مدیریت آقای قدیانی در حوزه‌های مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی، بسیج دانشجویی به خوبی رشد و حرف داشت.

 شمسایی تاکید کرد: قدیانی در دوران آخر فعالیت خود در سازمان بسیج دانشجویی با کسالتی که داشت، سکان مدیریتی این مجموعه را به خوبی برعهده گرفت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در ادامه با ابراز خوشحالی از حضور ودود حیدری در سازمان بسیج دانشجویی گفت: خوشحالیم امروز سکان سازمان بسیج دانشجویی را کسی در دست می‌گیرد که از بطن بسیج دانشجویی و برخاسته از آن است.

شمسایی در پایان گفت: از آقای حیدری می‌خواهیم رویکردهای مثبتی که در دوران آقای قدیانی وجود داشته ادامه یابد زیرا بسیج دانشجویی با تجربه‌هایی که در این سال‌ها به دست آورده و با وجود ظرفیت حاضر آماده یک تحول به بلندای انقلاب مستضعفان جهان است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار