رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برنامه‌های خود برای این سازمان، گفت: کمک به رشد علمی و نقش‌آفرینی فرهنگی از اولویت‌های اصلی سازمان بسیج دانشجویی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد "ودود حیدری" رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید این سازمان، گفت: از اینکه به خانه اولیه خودم بازگشتم، خوشحالم.

وی افزود: امام‌خمینی(ره) 10 سال پس از صدور فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان، دستور تشکیل سازمان بسیج دانشجویی و طلبه را صادر کردند و این مسئله اگر به دقت بررسی شود ضرورت تشکیل بسیج دانشجویی و شاخه‌ای از بسیج به خوبی احساس می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بدون تردید نگاه بلندمدت این مرد الهی و چالش‌های موجود در جامعه یکی از اساسی‌ترین دلایل تشکیل این مجموعه بود.

رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: تمام فرازهای عارفانه‌ای که امام(ره) در این زمینه عنوان کردند، نشان‌دهنده مقدس بودن این شجره طیبه است و باید تلاش کنیم آن را در راستای خاص و توصیه‌های امام رهنمون سازیم.

حیدری با بیان اینکه همه کسانی که به نوعی از بسیج و سازمان بسیج دانشجویی فاصله می‌گیرند دلبستگی خاصی به آن دارند و دلتنگ آن می‌شوند، گفت: این از اصلی‌ترین برکات تشکیل این سازمان است که موجب می‌شود همه افراد دلتنگ اخلاص و خالصانه کار کردن افراد در این سازمان شوند.

وی ادامه داد: ما از پشتوانه مقدسی به نام دفاع مقدس برخورداریم و با این نگاه هرگز مبارزه برای ما تمام نمی‌شود و خود را در سطح دانشگاه‌ها در حال مبارزه و جهاد می‌بینیم.

رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی به برخی از اولویت‌ها در این سازمان اشاره کرد و گفت: نقش‌آفرینی فرهنگی و سیاسی، کمک به رشد علمی کشور، اشاعه روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم، ارتقاء سطح معرفتی براساس آموزه‌های اسلامی و انقلابی و همچنین پیگیری مطالبات رهبری از اولویت‌های اصلی من در سازمان بسیج دانشجویی است که انشاءالله با حمایت و کمک دوستان به آن دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار