فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: در تابستان 400 نفر دانشجو در اردوهای جهادی در شهرستان دامغان خدمات ارائه دادند.

محمد خوش قدم در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بیان اینکه تابستان امسال 400 دانشجوی دامغانی در اردوهای جهادی شرکت نموده اند افزود: این دانشجویان اکنون در قالب هفت گروه جهادی در روستاهای بادله کوه، کوه زر، توچاهی، رشم، حسینان، معلمان، امیریه از توابع شهرستان دامغان در حال انجام خدمات هستند.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: این خدمات در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی و پزشکی بوده و بسیار برای مردم مورد نیاز و کار آمد می باشد.

وی اظهار کرد: تیم پزشکی اعم از خواهران و برادران در روستای رشم امیریه مستقر شده و در حال خدمت رسانی به اهالی روستا است.

خوش قدم افزود: علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و برگزاری کلاس های آموزشی همچون گل دوزی، خیاطی، قلاب دوزی، کیف دوزی در راستای اقتصاد مقاومتی و تحول اقتصاد خانوارها انجام می شود.

وی گفت: اهم این فعالیتها به منظور ارتقای سلامت دام های منطقه به تعداد 700 راس از دام های سبک منطقه شربت انگل تجویز و 27 آغل در روستای رشم امیریه سم پاشی شده است.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان این گونه خدمات را در ارتقای سطح فرهنگ جامع مفید دانست و گفت: جوانان با این اقدمات فرهنگ جهاد و جهاد گری را می آموزند.
برچسب ها: عمرانی ، امیریه ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار