سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير مسکن خبر داد:

افزايش ميزان بهره وري در بخش مسکن/جاي خالي بهره وري در صنايع كشور

بهره وري از اهميت ويژه اي در بخش هاي مختلف اقتصادي کشور برخوردار است که متاسفانه کم توجهي به اين موضوع باعث لطمات جبران ناپذيري به بخش هاي اقتصادي کشور شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، آخوندي وزير راه وشهرسازي در حاشيه هفتمين همايش ملي بهره وري در جمع خبرنگاران گفت: موضوع بهره وري در بخشهاي اقتصادي کشور به گونه اي است كه که اگر در بخش صنعت حمل و نقل و ساختمان به اين موضوع توجه ويژه اي مي شد ما امروزه شاهد فرسوده بوده جاده ها و تجهيزات صنايع حمل و نقل و حتي در ساختمان مواجه با موضوع عدم بهره وري مناسب در منابع نبوديم.

وزير راه و شهرسازي ادامه داد: به همين علت يکي از برنامه هاي مهم ما افزايش بهره وري در بخش حمل نقل ، صنايع ساختمان و ساير موارد مربوطه در حوزه ارتقاي بهره وري در بخش راه وشهرسازي است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت ارتقاي بهره وري در صنعت ساختمان گفت:  براساس آمارهاي موجود بهره وري در صنعت ساختمان نسبت به گذشته به علت استفاده از فناوري هاي نوين و توجه به موضوع کاهش اتلاف انرژي در اين بخش از طريق استفاده از شيوه هاي نوين در ساخت و ساز نسبت به گذشته بهبود يافته اما همچنان جاي کار زيادي در خصوص ارتقاي بهره وري در صنعت ساختمان کشور وجود دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، وزیر ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.