سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيش نويس آزادسازي "قيمت بليت هواپيما" آماده شد

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که نرخ بليت هواپيما طبق قانون برنامه پنجم توسعه بايد آزادسازي شود، گفت: پيش نويس آيين نامه اين کار با همکاري سازمان هواپيمايي کشور تهيه شده است اما از جزئيات و موارد ديگر آن خبري نداريم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي نعمت چهاردولي نماينده ملاير در مجلس اظهار داشت: آيين نامه ها و مقررات اين آزادسازي را بايد وزارت راه و شهرسازي از طريق سازمان هواپيمايي تهيه کند و همه جوانب کارشناسي لحاظ شود.

وي افزود: کميسيون عمران مجلس آمادگي تعامل دارد و اميدواريم  اهداف افزايش کيفيت خدمات، ايمني پرواز و افزايش قدرت انتخاب مشتري "‌در ‌حوزه ناوگان حمل و نقل هوايي فراهم شود.

چهاردولي بر ضرورت همکاري بخش هاي دولتي و خصوصي تاکيد کرد و گفت: بايد نظام درجه بندي شرکت هاي هواپيمايي تهيه شود و براي هر رتبه هم سقف مشخصي در آزادسازي قيمت بليت ها مدنظر باشد و با قيمت گذاري هاي غيراقتصادي و غيرقانوني مقابله مي شود.

اين نماينده مجلس همچنين گفت: بايد راهکارها و روش هاي کنترلي و نظارتي مشخص شود و تضمين قيمت ها با ساز و کار اقتصادي خواهد بود.

وي تاکيد کرد : براي اين که مردم خدمات مطلوب را بگيرند بايد اطلاعات و شناخت کامل از حقوق خود و وظايف شرکت هاي هواپيمايي داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نرخ ، بلیت ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.