سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

آموزش دانشجویان در قالب دوره‌های معرفتی و اخلاقی از فعاليت‌هاي بسيج در سال تحصيلي جديد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: مهمترین محور نشست های تشکیلاتی بسیج حوزه‌های بصیرتی‌ است که رویکردی سیاسی دارد و با نگاه به آینده و وضعیت کشور وظیفه بسیج در این راستا را مشخص می‌کند.

"‌اسماعیل حشمتی‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اقدامات بسیج در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تشکل بسیج دانشجویی مثل سال‌های گذشته 3 برنامه اصلی در قالب نشست تشکیلاتی برای آغاز سال تحصیلی جدید تبیین کرده و دنبال می‌کند.

وی افزود: ایجاد انسجام بین اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، ارتقاع دانشجویان که بخشی از آن در قالب دوره‌های طرح ولایت و همچنین در حوزه‌های تشکیلاتی با موضوعات معرفتی- بصیرتی - تربیتی برگزار می‌شود از اقدامات بسیج است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در ادامه تصریح کرد: اعضای شورا برای هدایت کشور در حوزه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، برنامه‌هایی را طی سال تحصیلی طرح‌ریزی کرده و اجرا می‌کنند که شامل کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های سیاسی و فرهنگی و همچنین برگزاری همایش‌های علمی در حوزه‌های مرتبط با بسیج دانشجویی توسط متولیان آن صورت می‌گیرد.

حشمتی اقدامات دانشجویان با توجه به توصیه‌های سخنرانان نشست‌های تشکیلاتی در راستای مواضع بسیج را مهم خواند، و ابراز کرد: این نشست‌ها به مسائلی مانند مدیریت در بسیج می‌پردازد که شامل مباحث معرفتی، اخلاقی و خودسازی برای ایجاد انگیزه در دانشجویان است.

وی تأکید کرد: محور دیگری که در این نشست‌ها مورد توجه است حوزه‌های بصیرتی ست که رویکردی سیاسی دارد و با نگاه به آینده و وضعیت کشور وظیفه بسیج در این راستا را مشخص می‌کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران خاطرنشان کرد: نکات دیگری که در نشست‌ها بررسی می‌شود مباحث تخصصی هر بخش، مانند مشخص شدن کارگروه‌های مختلف علمی، فرهنگی،سیاسی، جهادی، تربیت بدنی و.... است.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.