"مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس" گفت: قصد داريم دانشجویان خارجی اين دانشگاه را نسبت به موضوع بیداری اسلامی که امروز در بسياري از کشورهاي مسلمان ريشه دوانيده، آگاه‌تر سازیم.

مجتبی ثابتی مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با نحوه عملکرد تشکل بسیج دانشجویی در سال تحصیلی گذشته اظهار داشت: شاید بیان نقطه ضعف از سوی ما حرکتی اشتباه باشد، لذا جامعه دانشگاهی و افراد جامعه باید با آسیب‌شناسی اصولی نظراتشان را در این رابطه اعلام کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه بررسي کمی و کیفی نحوه عملکرد بسیج دانشجویی با توجه به مسیر ایده‌آلی که تعیين شده در ماه‌های اخیر بسيار افزایش داشته است، تصریح کرد: مشکلات درون تشکلی هیچ‌گاه مسئله قابل ملاحظه‌ای نبوده و تنها نکته مهم برای تشکل بسیج بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌هاي موجود با توجه به کمبود بودجه در سال تحصیلی گذشته بوده است.

اين فعال دانشجویی با اشاره به گسترش خوی جهادی و خدمتگزاری در جامعه گفت:  بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با جذب نیروهای کارآمد و برگزاری کارگاه‌هاي علمی در راستاي ارتقای روحیه نقادی به منظور پیشرفت علمی کشور تلاش کرده که این فعالیت‌ها جدا از مبانی و عملکرد سیاسی تشکل بوده است.
 
ثابتی به برگزاری کلاس‌های عقیدتی، محتوایی و آموزشي برای اعضای شورای بسیج اشاره کرد و افزود: این کلاسها به منظور ايجاد تشکل منسجم و هماهنگ برگزار خواهد شد، همچنین با برگزاري کرسی‌های آزاد‌اندیشی با فراخوان از تمامی دانشجویان در گروه‌ها و سلايق مختلف با هدف تضارب آرا بسيار حائز اهميت است. 
 
مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در پایان با تأکید بر اولویت‌های سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: ما در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق "حماسه اقتصادی"، برنامه‌ریزی اصولی را در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی به همراه دولت يازدهم انجام خواهيم داد، همچنین قصد داريم دانشجویان خارجی دانشگاه را نسبت به موضوع بیداری اسلامی که امروز در بسياري از کشورهاي مسلمان ريشه دوانيده، آگاه‌تر سازیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار