سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ي اوليه "پتروشيمي جم" به تعويق افتاد

عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی جم در نماد "جم" در بازار دوم فرابورس ایران، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، "امروز6 شهريور ماه"، عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی جم در نماد "جم" در بازار دوم فرابورس ایران، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد، پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد و همچنین
بازار امتیاز تسهیلات مسکن کاهش قیمت روبرو شد وامتیاز تسهیلات مسکن دی 89 با بیشترین کاهش قیمت به نرخ 359هزارو 885 ریال رسید.

در معاملات آخرین روز هفته کاری فرابورس، 49.4 میلیون سهم و اوراق به ارزش 560میلیارد ریال در حالی ثبت شد که شاخص فرابورس با 3.05درصد کاهش به 598.27 واحد رسید.

 این در حالی است که بیشترین حجم معاملات همچنان به خرید و فروش بیش از 28میلیون سهم ذوب آهن اصفهان به ارزش 103میلیارد ریال تعلق داشت. سهام این شرکت در 2167نوبت از سوی سهامداران خریدو فروش شد و در پایان معاملات قیمت هر سهم با کاهش 4.7درصدی به 3592ریال رسید. از طرف دیگر کمترین حجم معاملات و بیشترین کاهش قیمت را بیمه میهن با مبادله 100سهم کسب کرد و قیمت هر سهم با کاهش 4.9درصدی به 2037ریال رسید.

در همین حال در میان شرکت های فرابورسی، پالایش نفت تهران با بیشترین افزایش قیمت همراه بود، به طوری که هر سهم آن پس از رشد 1.9درصدی، نرخ 733هزارو 206ریال را تجربه کرد.

در همین حال در بازار ابزار های نوین مالی، خرید و فروش 36هزار و 180 برگه  گواهی سپرده انصار  بیشترین حجم معاملات را به ثبت رساند.  پس از آن معامله 30هزار برگه مشارکت توسعه و 20هزارو 300برگه مشارکت نارنجستان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفت.

 نماد معاملاتی شرکت صنعتی دریایی ایران، پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، معامله شد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.