مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران گفت:ازجمعیت حدود سه میلیون و 200 هزار نفری استان حدود دو میلیون و 500 هزار نفر دارای برگه های سهام عدالت هستند

شعبانزاده درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از فراهم شدن سهامداران عدالت مازندران به عنوان دومین استان کشور پس از آذربایجان شرقی در بازار معاملاتی فرابورس کشور خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای آزادسازی برگه های سهام عدالت شهروندان و افرادی که برگه های سهام عدالت از سال 85 تاکنون دریافت کردند با هدف کاهش تورم درجامعه در حال انجام است.

مدیرکل اموراقتصاد ودارایی مازندران ادامه داد:ارزش برگه های سهام مشمول سهامدارانی می شود که بخشی ازسهام شرکت های دولتی که در بورس عرضه شده و از سوی سازمان بورس اوراق بهادر کشور سهام این شرکت به صورت برابر در استان میان سهامداران توزیع خواهد شد.

شعبان زاده با بیان اینکه متاسفانه به علت نبود صنایع بزرگ در مازندران،سهامداران استان باید از سهام شرکت های دولتی واگذار شده در بورس اوراق بهادار تهران بهره مند شوند، تصریح کرد: با توجه به وجود فارغ التحصیلان جدید وحضور آنان در شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانهای مازندران در طرح های مهم اقتصادی و خدماتی ، سود آنها به حساب سهامداران عادی نیز واریز شود.

مدیرکل اموراقتصاد ودارایی مازندران،از مدیران شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانهای استان خواست در طرح های مهم تولیدی و خدماتی که باعث سودآوری برای مشمولان زیر پوشش آنان می شود، مشارکت مستقیم داشته باشند/س

برچسب ها: عرضه ، سهام ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.