امروز 4 شهريور ماه در بازار فرابورس ،امتياز تسهيلات مسکن 3 الي 4 درصد نوسان قيمت داشت

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،بازار امتیاز تسهیلات مسکن بین 4تا 3درصد  نوسان قیمت داشت . به طوری که امتیاز تسهیلات مسکن فروردین 90 با بیشترین افزایش قیمت به نرخ 383هزارو 615 ریال و همچنین امتیاز تسهیلات مسکن اسفند 90 با بیشترین کاهش قیمت به نرخ 381هزارو 493ریال ثبت شد
 
 همچنين در بازار فرابورس 270.5 میلیون سهم و اوراق به ارزش 718.8 میلیارد ریال در حالی معامله شد که بخشی از  این حجم معاملات متعلق به عرضه بلوکی 186.1میلیون سهم بانک حکمت به ارزش 217.8میلیارد ریال در بازار پایه  بود. همچنین در پایان معاملات آیفکس فرابورس کاهش 0.24درصدی را نشان داد و به  619.45واحد  رسید.
 
از سوی دیگر در میان شرکتهای فرابورسی،گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 24.1میلیون سهم به ارزش 42.4میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را داشت .پس از آن سرمایه گذاری مسکن تهران از حجم معامله 10.9میلیون سهم به ارزش 18.7میلیارد ریال برخوردار شد و پله دوم  را از آن خود کرد.
 
افزون بر این، 3 شرکت بازار پایه ای آهن و فولاد میلاد ،حق تقدم بیمه نوین و پتروشیمی ممسنی کمترین حجم معاملات را ثبت کردند.
 
در همین حال هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه،پالایش نفت تهران،افرانت،فولاد آلیاژی یزد و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین رشد قیمت  را به ثبت رساندند .همچنین مرجان کار ،توکا ریل و توسعه عمران استان کرمان از بیشترین کاهش قیمت برخوردار شدند.
 
طبق پیام ناظر بازار ،  نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان ، پس از ارائه اطلاعات واقعی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصدو همچنین نماد های معاملاتی شرکت نفت ایرانول ، شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و شهرسازی و خانه سازی باغمیشه ،پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، معامله شدند.
 
در همین حال در بازار ابزار های نوین مالی مشارکت مجد  با خرید و فروش 50هزار برگه  بیشترین حجم معاملات را داشت  .گواهی سپرده انصار  25هزارو 265برگه و مشارکت ایران شرق 21هزار و194برگه  هم در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار