سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حسن نیت غرب در مورد برنامه هسته‌ای ایران باید در رفتار و عملش مشهود باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: غرب این روزها خواستار گام‌های مشخص از سوی ایران برای حل مسئله هسته‌ای است در حالی که ایران همواره همکاری لازم را داشته و آنها هستند که حسن نیت خود را در رفتار و عمل بايد نشان دهند.

"ابراهیم آقامحمدی" نماینده مردم خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به واکنش کشورهای غربی درباره سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در زمینه مسئله هسته‌ای گفت: ایران همیشه به دنبال حل این مسئله بوده اما غرب کارشکنی کرده است.  
 
وی افزود: ادعای غرب درباره عدم شفاف‌سازی ایران در حوزه هسته‌ای همچون گذشته بی‌اساس است چرا که برنامه هسته‌ای کشورمان خارج از چارچوب NPT و قواعد بین‌المللی نیست.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: غرب این روزها خواستار گام‌های مشخص از سوی ایران برای حل مسئله هسته‌ای است در حالی که ایران همواره همکاری لازم را داشته و آنها هستند که حسن نیت خود را در رفتار و عمل‌ بايد نشان دهند.  
 
آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر غرب واقعا به دنبال حل پرونده هسته‌ای ایران است باید دست از بهانه‌جویی بردارد و با در نظر داشتن حقایق و واقعیت‌های هسته‌ای ایران حرکت کند و به دنبال تشدید فشار بر ملت ایران نباشد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: غرب ، ایران ، هسته ای ، سیاست ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.