سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستغيب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش 22 بهمن بعد از مراسم تحليف بنا بر تشخيص هيئت‌رئيسه اولويت بندي و قرائت مي‌شود

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: نوبت قرائت گزارش بايد مطابق با دستور قرائت شده در صحن علني باشد و گزارش 22 بهمن مي‌تواند در اولين جلسه بعد از مراسم تحليف بنا بر تشخيص هيئت رئيسه اولويت بندي و قرائت شود.

احمدرضا دستغيب نماينده فارس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد عدم قرائت گزارش 22 بهمن در زمان مقرر (دوشنبه 7 مرداد ماه) گفت: روال مجلس اين‌گونه است که زماني كه دستور جلسات چاپ و قرائت مي‌شود نوبت دستور بايد رعايت شود.
 
وي ادامه داد: روز دوشنبه هفته گذشته كه آخرين جلسه علني مجلس بود دستور جلسه توسط منشي قرائت شد اما هنوز رسيدگي به دستور قبلي به اتمام نرسيده بود تا هيئت رئيسه دستور قرائت گزارش 22 بهمن را زودتر اعلام كند.   
 
دستغيب در ادامه بيان كرد: بايد به ترتيبي كه براي دستورهاي جلسات علني قرار داده شده عمل كرد يعني نوبت قرائت گزارش مطابق با دستور قرائت شده در صحن علني باشد كه اين مسئله مي‌تواند در اولين جلسه بعد از مراسم تحليف بنا بر تشخيص هيئت رئيسه اولويت بندي و قرائت شود.   
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: قرائت گزارش 22 بهمن به غير از مسئله رسيدگي در زمان قانوني مشكل ديگري ندارد در اين گزارش از شخص و يا نهاد خاصي نام برده نخواهد شد.

وی در بيان این نکته که رهبر انقلاب در این‌باره فرمودند این کار‌ها نباید تکرار شود و دیگر آن که چرا با مجرمان این حادثه برخوردی نشده است، تصريح‌کرد: در گزارشی که قرائت خواهد شد، نامی از افراد ذکر نشده اما روند اين حادثه بررسی شده است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: نام بردن اشخاص و يا احزاب در صحن علني درست نبوده و اين گزارش در يك روند كلي مورد بررسي قرار خواهد گرفت که البته مشروح آن براي رسيدگي کامل‌تر مي‌تواند در اختيار نهادهايي مانند دستگاه قضايي براي بررسي دقيق‌تر قرار گيرد.


انتهاي پيام//
برچسب ها: قرائت ، گزارش ، صحن ، علنی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.