عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به حوادث 22 بهمن قم گفت: هيئت مديره محترم مجلس در اين موضوع حق شما نيست بلکه حق مردم است فتنه قم فتنه زنجيره‌اي بوده و اگر چشم فتنه را در نياوريم قطعا بدانيد توهين به علما و شخصيت‌ها تداوم خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر و سواد کوه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه اول مردادماه) در نطق میان دستور ضمن عرض سلام بر رسول عالم امکان و ملت بزرگ ایران و شهیدان و هم‌چنین تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود گفت: همکاران عزیز در مقطعی از تاریخ زندگی می‌کنیم که جای جای جهان به خصوص کشورهای اسلامی درگیر نزاع و کشمکش هستند.

وی ادامه داد: آگاهان می‌دانند دشمن، اسلام و دین را نشانه گرفته و راه برون رفت از این مسئله اتحاد اسلامی، وحدت کلمه،  هوشیاری و بیداری اسلامی است یعنی پرهیز از اختلاف از یک سو و مقاومت، استواری در مقابل دشمنان از سوی دیگر.

حسینی در ادامه تصریح کرد: فلسطین و لبنان، مصر و ترکیه و عراق و ... از جمله کشورهایی هستند که با این مسائل درگیرند اما ملت بزرگ ایران در  33 سال گذشته اثبات کردند که همواره جلوتر از مسئولین پیشتازانه در حفظ و تداوم انقلاب حرکت کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حضور ملت در 24 خرداد در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: در 24 خرداد ماه ملت با خلق حماسه به یاد ماندنی فرزندی از فرزندان امام و برادر رهبری را برای تصدی قوه مجریه انتخاب کردند در یک مقایسه ساده می‌توان دریافت که همواره روسای جمهور روحانی موفق‌تر از روسای جمهور قبلی بودند و این انتخاب نشان از هوشمندی مردم و پای بندی آنان به دین مبین اسلام و نقش بی‌بدیل رهبری در ایجاد شور، امنیت و صیانت از آرای مردم است.

وی با بیان این مطلب که جا دارد در این جا از زحمات دولت‌های گذشته تقدیر کنیم، بیان کرد: از دولت در حال تشکیل می‌خواهم به دور از هرگونه مناقشه با دولت‌های قبلی همه توان خود را در ضعف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به کار گیرد تا امید ایجاد شده در مردم با وحدت ادامه یابد کشور در شرایطی قرار دارد که فقط برای چالش‌های بی فایده نیست.

حسینی در بیان تذکر به برخی از همکاران گفت: به برخی از همکاران که هنوز دولت شروع نشده بر طبل پیش داوری و ساز مخالف می‌کوبند در حالی که در دولت موجود بر حقوق قانونی ملت در حد سؤال و تذکر آشفته می‌شوند،‌ تذکر مي‌دهم چراکه ما باید سعی کنیم که مردم را ناامید نکنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت اعتدال به این معنا نیست که آنانی که با دولت همراه نیستند،‌در آن ايفاي نقش نکنند بلکه به معنای استفاده از ظرفیت‌های توانای کشور است که مصالح انقلاب را بر مصالح شخصی ترجیح می‌دهند و کار مردم اولویت آنان است لذا بايد تولید، صنعت، کشاورزی، خدمت به مردم، زدودن فقر و ریشه کن کردن بیکاری جوانان و مشکلاتی از این دست در اولویت قرار دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حوادث 22 بهمن قم اظهار داشت: جناب آقای رئیس، هیئت رئيسه محترم این موضوع حق شما نیست بلکه حق مردم است، فتنه قم فتنه زنجیره‌ای بوده و اگر چشم فتنه را در نیاوریم قطعا بدانید توهین به علما و شخصیت‌ها تداوم خواهد یافت اگر روزی که در بیوت علما عمامه از سر عالم و مرجع جهان تشیع افتخار جهان ادیان و اسلام انداخته شد مسئولان پیگیری می‌کردند این گونه نمی‌شد.

وی در ادامه بیان کرد: برادران ممکن است دستگاه‌های دیگر نتوانند اما چشم فتنه را باید مجلس درآورد، این‌ها تمامیت هدفشان رهبری است که البته زهی خیال باطل. از هیئت رئیسه محترم خواهش می‌کنم با شجاعت واقعیت را به مردم گفته و عوامل را معرفی کنند تا دامن آنانی که پاکند ولی در غبار فتنه قرار گرفته‌اند پاک بماند.

حسینی ادامه داد: از دوستانی که این روزها در مجلس امضا جمع می‌کنند خواهش می‌کنم دست بردارند و نگذارند فرقان و سیدمهدی هاشمی دیگری در کشور ظهور کند.

وی در پايان با اشاره به لزوم بیان چند نکته خاطرنشان كرد: همکاران عزیز در انتخاب وزرا جدی باشیم و تعارف نکنیم با لابی پشت پرده افراد ضعیف بر ملت تحمیل نشوند و از طرفی همه هم خود را برای انتخاب یک دولت قوی، معتدل و مقتدر به کار بندیم استدعای بنده از مسئولان و معتمدین این است که تا آخرین دقایق مسئولیت مسئولانه در رفع مشکلات مردم بکوشند مشکل راه، آب شرب و سیل در مازندران حقوق و مطالبات مظلوم بازنشستگان صنعت فولاد و کارگران مظلوم صنعت نساجی و رفع مشکلات مربیان عزیز پیش دبستانی مد نظر قرار گیرد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فتنه ، قم ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار