سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدعيان حقوق بشر باید پاسخگوی نسل‌کشي در "خان‌العسل" باشند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تأسف‌بار بودن قتل عام در منطقه خان‌العسل گفت: مدعيان حقوق بشر بايد پاسخگوي نسل‌کشي در خان‌العسل باشند.

"علاءالدین بروجردی" نماينده مردم بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه قتل عام حدود 200 نفر در منطقه خان‌العسل سوریه نوعي نسل‌کشي است، گفت: آمریکا و همپیمانانش که مستمراً در حال تسليح تروريست‌ها در سوريه هستند، باید پاسخگوی جنایات انجام شده در این کشور باشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر را در برابر جنایت تروریست‌ها در سوریه مایه تأسف خواند و تصریح کرد: غرب در برابر نقض حقوق بشر، گزينشي عمل مي‌کند که اين امر نشان‌دهنده فقدان اهميت و  ارزش حقوق بشر در فکر و عمل آن‌هاست.

بروجردي با تأکيد بر اهمیت بررسي اين جنايات در سازمان ملل افزود: به طور حتم "بان کی‌مون" دبیر کل سازمان ملل برای بررسی ابعاد این جنایات و کشتار وحشیانه مردم، باید هیأت تحقیقی را به این کشور اعزام کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان ملت ایران، این جنایات تروریست‌ها را به شدت محکوم مي‌کنم و امیدوارم با مقاومت مردم و تلاش دولت سوریه، شاهد پایان بحران در این کشور و آزاد شدن مردم از دست تروریست‌ها باشیم.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.