سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود "واگن" مسقف روسي جبران مي‌شود

کمبود واکن مسقف روسي از طريق واگذاري مجوزهاي ورود واگن امداد به اتاق بازرگاني صنايع، معاون و کشاورزي ايران جبران مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سيد حسين محمدي مدير کل دفتر خدمات بازرگاني در اين خصوص گفت: در بين کشورهاي هدف صادراتي، کشورهاي آسياي ميانه از جمله بازارهاي بسيار مناسب براي کالاهاي ايراني بوده و با توجه به شرايط خاص حاکم بر اين کشورها به لحاظ توسعه زير ساخت‌ها، بهبود سطح زندگي و تغيير الگوي مصرف اين منطقه را به بازار بسيار مناسبي تبديل نموده و در اين ميان کالاهاي ايراني از نظر کيفيت و دسترسي آسان وضعيت خوبي در ميان ديگر رقبا دارد.

وي در ادامه تصريح کرد: در اين ارتباط طي بررسي‌هاي به عمل آمده بزرگترين مانع رشد صادرات کشورمان، عدم وجود ناوگان حمل و نقل ريلي به ميزان مورد نياز بوده و رفع اين معظل مي‌تواند صادرات چند برابري به حوزه کشورهاي cis را تضمين نمايد.

مدير کل دفتر خدمات بازرگاني افزود: در اين راستا نشست‌هاي متعددي به منظور آسيب‌شناسي و بررسي مشکل با نمايندگان بخش خصوصي به ويژه تجار استان خراسان رضوي انجام شده و اخيرا نيز موضوع در حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شرکت راه آهن و معاون وزير و رئيس کل سازمان توسعه تجارت ايران مطرح شده و راهکارهاي اجرايي آن مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

وي همچنين اظهار داشت: به عنوان پيشنهاد دو راهکار عملي براي کوتاه مدت براي مراجع ذيربط ارسال گرديده است که تاييد آن مي‌تواند متضمن اجراي آن شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: واگن ، بازرگانی ، صنایع ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.