سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعتی سازی با دست خالی پيشرفت نمي كند

رييس كانون سراسري انبوه سازان گفت: تا كنون تسهيلاتي براي صنعتي سازي به انبوه سازان ارائه نشده وانها با هزینه و توان مالی خودشان گام‌هایی در جهت صنعتي سازي برداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ايرج رهبر در حاشيه بازديد از 13 نمايشگاه صنعت ساختمان با بابيان اينكه احیای بافت فرسوده در اولویت و وظیفه است افزود:  بافت‌هاي فرسوده  مشکلات زیادی مثل مشکلات امنیتی و آسیب‌پذیری در برابر زلزله دارند.
وي ادامه داد: در صورت وقوع زلزله دولت مجبور است همه توانش را برای مسائل بعد از زلزله هزینه کند، پس چرا قبل از این امر کارها را درست نکنیم و سهل‌انگاری کنیم تا اتفاق بیفتد و بعد به فکر چاره باشیم؟
رييس كانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينكه به نظرم باید برنامه اصلی دولت آینده روی احیای بافت فرسوده باشد و بعد هم طرح‌هایی مثل مسکن استیجاری و مسکن اجتماعی برنامه ريزي كند افزود:  طبق قانون مصوب برای مسکن استیجاری و اجتماعی بايد برنامه ريزي  و قانون را رعایت کنیم.
 
وي در ادامه تصريح كرد: مصوبات متعدد هیئت‌وزیران طي سال هاي  متمادی درباره صنعتی کردن و صنعتی سازی ساختمان‌ها وجود دارد.
رهبر درادامه اظهار داشت : طبق قانون برای این امر باید به انبوه‌سازان وام‌های صفر تا 9 درصد بدهیم تا بتوانند تجهیزات صنعتی سازی را فراهم کنند.
رييس كانون سراسري انبوه سازان در ادامه توضيح داد:  تا كنون تسهيلاتي براي صنعتي سازي به انبوه سازان ارائه نشده  وانها با هزینه و توان مالی  خودشان گام‌هایی در جهت صنعتي سازي  برداشته‌اند.
وي خاطر نشان كرد: ‌دولت باید ازاین اقدامات  تقدیر و تسهيلاتي جهت رسيدن صنعت ساختمان ارائه دهند.
 
برچسب ها: مسکن ، نمایشگاه ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.