افزايش صادرات خدمات فني و مهندسي، اجراي پروژه هاي بزرگ عمراني و ساختماني با کيفيت مطلوب و قابل رقابت با شرکت هاي بزرگ و معتبر توسط بنگاههاي اقتصادي ايران در کشورهاي مختلف‌ امريکاي لاتين، افريقا و اسيا که قطعا بخشي از ان مي تواند از آثار و دستاوردهاي برگزاري نمايشگاه ها باشد.

محمد مهدي نهادوندي معاون کمک هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين خصوص گفت: وجود مزيت ها و ظرفيت هاي فراوان بالقوه و بالفعل صنعت ساختمان ايران از جاذبه هاي مهم براي جذب سرمايه گذاري خارجي و هدايت کار و سرمايه ايراني به توليد داخلي اين صنعت محسوب مي شود.

افزايش صادرات خدمات فني و مهندسي، اجراي پروژه هاي بزرگ عمراني و ساختماني با کيفيت مطلوب و قابل رقابت با شرکت‌هاي بزرگ و معتبر توسط بنگاههاي اقتصادي ايران در کشورهاي مختلف امريکاي لاتين‌،‌ آفريقا و آسيا که قطعا بخشي ازآن مي تواند از آثار و دستاوردهاي برگزاري نمايشگاهها باشد چشم انداز روشن و اميدوارکننده اي را براي تاثيرگذاري مثبت اين صنعت در سبد صادرات غيرنفتي و کمک به اهداف کمي پيش بيني شده سال جاري تصوير ميکند.

نهاوندي خاطرنشان کرد: از آنجائيکه برگزاري همايش ها و نشست هاي تخصصي و کارگاههاي آموزشي بر غناي کيفي نمايشگاه مي افزايد برگزاري همزمان برنامه هاي آموزشي با نمايشگاه موصوف را در راستاي توسعه و آموزش تخصصي فعالين اين حوزه و دانش پژوهان در اين زمينه مفيد ارزيابي کرد.

وي افزود: هدف از برگزاري چنين سمينارها و کارگاههاي آموزشي تعامل بيشتر و تبادل اطلاعات فعالان اين حوزه در خصوص صنعت ساختمان مي باشد.

به نقل از معاونت کمک هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران علاقه مندان شرکت در اين سمينارهاي تخصصي و کارگاههاي اموزشي مي توانند از تاريخ 12 الي 15 تيرماه همزمان با برگزاري نمايشگاه مذکور به محل سالن سبز سازمان توسعه تجارت مراجعه فرمايند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار