سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور گرفتن خروجی از مقالات و پایان نامه های نانویی؛

طرح حمایت تشویقی "گام به گام" به اجرا می رسد

آخرین اطلاعات دریافت شده از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو حاکی از وجود 15 هزار پژوهشگر و متخصص فعال در حوزه نانو و کسب رتبه هشتم علمی در دنیا است که این ستاد برای گرفتن خروجی با رسیدن به تولید ثروت بر اساس مقالات و پایان نامه ها حمایت های تشویقی خود را در طرح "گام به گام " افزایش داده است.

دکتر مهدی رضایت مدیرگروه توسعه منابع انسانی ستاد توسعه نانو درگفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: ستاد توسعه فناوری نانو در تحقق توسعه نیروی  انسانی دارای برنامه حمایت تشویقی از پایان نامه ها و پرو پزال های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ودکتری استَ، به این ترتیب که در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجو و استاد راهنما پس از ارائه پایان نامه وتایید دردانشگاه داوری در دو مرحله به دانشجو یک میلیون و هشتصد هزارتومان را به استاد راهنما ششصد هزار تومان پرداخت می شود.


وی افزود: در مقطع دکتری نیز با همین شرایط در دو مرحله به دانشجو دو میلیون تومان و به استاد راهنما یک میلیون و دویست هزار تومان پرداخت می کنیم ، مقالات ISI نیز به همین ترتیب مورد حمایت قرار می گیرند.


دکتر رضایت ادامه داد: درحال حاضر تصمیم ستاد به این است تا برای گرفتن خروجی از طرح های ارائه شده به صورت تجاری سازی و تولید ثروت که ما آن را " رسوخ به صنعت" می گوییم با اجرای طرح " گام به گام" درحمایت تشویقی این زمینه را ایجاد کند که ما با افزایش رقم پرداختی به دانشجو و محقق بتوانیم به سمت تبدیل علم به عمل برویم و مشکلی را از صنعت حل بکنیم.


دکتر رضایت اضافه کرد: شرایط دریافت حمایت گام به گام به این شرح است که متقاضی باید با مراجعه به سایت ستاد توسعه نانو به آدرس: WWW.nano.ir ثبت مراحل امتیاز گیری بکند و پس از کسب 120 امتیاز می تواند تا مبلغ 12 میلیون تومان حمایت تشویقی دریافت کند./ع2

 

برچسب ها: نانو ، محصولات ، حمایت ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.