سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده خبري/

نظر اساتید دانشگاهی درباره نقش "رسانه ملی"در انتخابات

با آغاز تبلیغات انتخاباتی، رسانه ملی با پخش برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی فرصت‌هایی را در اختیار کاندیداها برای ابراز عقایدشان قرار داد، در همین راستا باشگاه خبرنگاران گفتگوهایی را درباره کیفیت برنامه‌ها، با اساتيد مختلف دانشگاهي انجام داده که در گزارش زير چکيده‌اي از اين گفتگوها را مي‌خوانيد.

خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش و تاثير رسانه ملي در ارائه برنامه‌هاي مختلف انتخاباتي گفتگوهايي را با اساتيد مختلف دانشگاهي انجام داده که در گزارش زير چکيده‌اي از اين مصاحبه‌ها را مي‌خوانيد: 

مرتضويان: "رسانه ملي" با مديريت صحيح عدالت را ميان کانديداها رعايت کرد
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي تهران مرکز گفت: رسانه ملي با مديريت صحيح و عملکردي مثبت در برنامه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني، عدالت را در بيان نقطه نظرات کانديداها رعايت كرد.

نقره‌کار: عملکرد مثبت رسانه ملي مانع نفوذ کانون‌هاي قدرت و ثروت در تبليغات شد


رئيس دانشکده معماري دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملي موجب شد که کانون‌هاي قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چنداني در برنامه تبليغاتي کانديداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتري سرنوشت کشور خود را تعيين کنند.






حدادی: رسانه ملي با عملکردي صحيح موجب افزايش مشارکت مردم در انتخابات مي‌شود

معاون سياسي دانشگاه امير کبير گفت: پخش برنامه‌هاي تلوزيوني و راديويي از رسانه ملي بسيار مفيد و قطعا در افزايش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

رجایی‌فر: تبليغات خياباني گسترده موجب برهم زدن نظم عمومي جامعه مي‌شود

انجام تبلیغات خياباني در سطح شهر مناسب نیست، چراکه اين مسئله، موجب بی‌نظمی و ايجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

قوام: شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است

استاد دانشگاه با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است گفت: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رأی برای اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.



استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.


رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: امسال کيفيت برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي توانست تاثير تبليغات غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را تا حدود زيادي تضعيف کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.