پرونده خبري/
نظر اساتید دانشگاهی درباره نقش "رسانه ملی"در انتخابات
خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش و تاثير رسانه ملي در ارائه برنامه‌هاي مختلف انتخاباتي گفتگوهايي را با اساتيد مختلف دانشگاهي انجام داده که در گزارش زير چکيده‌اي از اين مصاحبه‌ها را مي‌خوانيد: 

مرتضويان: "رسانه ملي" با مديريت صحيح عدالت را ميان کانديداها رعايت کرد
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي تهران مرکز گفت: رسانه ملي با مديريت صحيح و عملکردي مثبت در برنامه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني، عدالت را در بيان نقطه نظرات کانديداها رعايت كرد.

نقره‌کار: عملکرد مثبت رسانه ملي مانع نفوذ کانون‌هاي قدرت و ثروت در تبليغات شد


رئيس دانشکده معماري دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملي موجب شد که کانون‌هاي قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چنداني در برنامه تبليغاتي کانديداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتري سرنوشت کشور خود را تعيين کنند.






حدادی: رسانه ملي با عملکردي صحيح موجب افزايش مشارکت مردم در انتخابات مي‌شود

معاون سياسي دانشگاه امير کبير گفت: پخش برنامه‌هاي تلوزيوني و راديويي از رسانه ملي بسيار مفيد و قطعا در افزايش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

رجایی‌فر: تبليغات خياباني گسترده موجب برهم زدن نظم عمومي جامعه مي‌شود

انجام تبلیغات خياباني در سطح شهر مناسب نیست، چراکه اين مسئله، موجب بی‌نظمی و ايجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

قوام: شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است

استاد دانشگاه با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانه‌ها بدون واسطه است گفت: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رأی برای اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.


قربانی:صدا و سيماي کشور يک تنه مقابل رسانه‌هاي بيگانه ايستاد

استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

روستا آزاد: رسانه ملي تبليغات غرب عليه کشور را تضعيف کرد

رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: امسال کيفيت برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي توانست تاثير تبليغات غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را تا حدود زيادي تضعيف کند.

انتهای پیام/