باشگاه خبرنگاران با موضوع نقش رسانه‌ها در انتخابات ايران، گفت‌وگوهايي را با فعالان دانشجويي و اساتيد دانشگاهي کشور انجام داده، که در گزارش زير چکيده‌اي از اين گفت‌وگوها را مي‌خوانيد.

خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با موضوع نقش رسانه‌ها در انتخابات ايران، گفت‌وگوهايي را با فعالان دانشجويي و اساتيد دانشگاهي کشور انجام داده، که در گزارش زير چکيده‌اي از اين گفت‌وگوها را مي‌خوانيد.



نيازي: لزوم وحدت و انسجام دروني رسانه‌ها و مسئولان در امر انتخابات
"عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي" گفت: مسئولان براي موفقيت در انجام وظايف خود در انتخابات رياست‌جمهوري به شدت نيازمند راهنمايي و همکاري‌هاي صميمانه با رسانه‌ها و مطبوعات هستند.

گودرزی: رسانه‌های داخلی با اطلاع‌رسانی دقیق مجال دروغ‌پردازی به بیگانگان ندهند

"معاون سیاسی بسیج دانشجویی" گفت: رسانه‌های داخلی با اطلاع‌رسانی دقیق و پوشش خبری سریع و همه جانبه، مجال دروغ‌پردازی و استفاده از خلاءهای خبری را از رسانه‌های بیگانه سلب کنند.

بقايي: رسانه حلقه ارتباط میان مردم و کاندیداها است
عضو جامعه اسلامی داشگاه تربیت دبیر شهید رجائی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات داخلي بایستی به مثابه حلقه ارتباط میان مردم و نامزدهاي انتخاباتي باشند تا بدين طريق با آگاهي بخشي به مردم در انتخاب فرد اصلح نقش آفرینی کنند.

عليرضايي: برخورد رسانه‌های غربی عليه "انتخابات" دخالت در امور کشور است

يک استاد دانشگاه گفت: رسانه‌هاي داخلي بايد با اطلاع‌رسانی دقیق، تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را خنثی و آگاهي‌هاي لازم را در خصوص انتخابات و برنامه‌هاي نامزدهاي رياست‌جمهوري به مردم ارائه دهند تا زمينه براي سوء‌استفاده دشمنان نظام فراهم نشود.

روستاآزاد: دشمن با تبليغات منفي خود عليه ايران خواهان استحاله نظام از دورن است
رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: دشمن در برنامه‌‌ها و هجمه‌هاي تبليغاتي عليه ايران، خواهان استحاله نظام از درون است و در انتخابات رياست‌جمهوري خواستار روي کار آمدن کساني است که با اعتقادات و اهداف آنها سازگاري داشته باشد.

محمدي‌راد: ضرورت تثبيت نگاه قیاسی به دستاوردهاي نظام
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: نباید به نظام نگاه تک بعدی و استقرایی داشته باشیم، بلکه بايد با یک رويکرد قیاسی، در جهت پيشرفت ايران اسلامي گام بر‌داريم.



جمدي: عملکرد رسانه‌ها در رونق بخشیدن به انتخابات موثر است
"دبير جامعه اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان"با بيان اينکه رسانه‌های جمعی در رونق بخشیدن به انتخابات نقش بسزایی دارند، گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رساني دقيق می‌توانند چهره‌های مومن و انقلابي را در سطح جامعه معرفی و مسير درست را براي معرفي کانديداها به مردم نشان دهند.

ساجدی: رسانه‌ها به عنوان هدايتگر مردم در انتخابات عمل مي‌کنند

یک استاد دانشگاه با بيان اينکه رسانه‌ها هدايتگر مردمند گفت: رسانه‌ها بايد در گزارش اخبار خود به ارزش اطلاعاتي آن توجه کنند، چرا که با انعکاس نادرست خبر، ناخواسته موجب تخريب و يا اعتلاي يک جريان خاص مي‌شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خبر ، پرونده ، انتخابات ، رسانه ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار