سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس مسائل خاورمیانه تاكيد كرد

هراس صهيونيست‌ها از موضع‌گیری‌ قاطع "سیدحسن نصرالله"

یک کارشناس مسائل خاورمیانه به اشاره به موضع‌گیری‌های قاطع و شفاف سید حسن نصرالله گفت: اين موضع‌گيري‌ها رژیم غاصب صهيونستي، غرب و کشورهای مرتجع عرب را به شدت هراسان کرده است.

"امیر موسوی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکنی‌های برخی کشورهای منطقه علیه حزب‌الله لبنان گفت: دشمنان حزب‌الله در داخل و خارج از سوریه و با حمایت برخی کشورهای مرتجع عربی علیه این گروه تنش ایجاد کرده و افکار عمومی را علیه آنها تحریک می‌کنند.

وی با توجه به موضع‌گیری‌های قاطع و شفاف سید حسن نصرالله افزود: اين موضع‌گيري‌ها در منطقه عليه رژیم غاصب صهيونستي، غرب و حامیان آنها موجب جلوگیری از توطئه آنها می‌شود.

موسوي اظهار داشت: تروریست‌ها سعی دارند با حمله به جنوب بیروت و شمال شرق لبنان از قدرت گرفتن رو به افزایش حزب‌الله جلوگیری کرده و با منفعل کردن آنها به اهداف شوم خود دست يابند.

وی ادامه داد: تحريك افکار عمومی عليه حزب‌الله در حالی صورت می‌گیرد که جنوب بيروت مقر و پایگاه محکم این گروه و مورد حمایت حداکثری مردم است و رژیم جنایتکار صهیونیستی همواره سعی داشته نفوذ خود در این منطقه را گسترش دهد.

اين كارشناس مسائل خاورميانه به حملات مستقیم جبهه تکفیری اشاره و خاطرنشان كرد: گروه‌های درگیر در سوریه سعی دارند از هر روش که شده به ناآرامی‌ها و تنش‌های منطقه دامن زنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.