سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام بیمارستان مسیح دانشوری:

بدهی 5 میلیاردی مسیح دانشوری به شرکت های دارویی

به گفته قائم مقام بیمارستان مسيح دانشوری این بیمارستان حدود 5 میلیارد تومان به شرکت های دارویی بدهکار است.

دکتر محمد رضا مسجدی، قائم مقام بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بیمارستان مسیح دانشوری تنها بیمارستان دولتی کشور است که سابقه ای 100 ساله دارد،در این مرکز همزمان خدمات درمانی آموزشي و پژوهشي را ارائه مي شود که این فعالیت چشمگیر در این سه حوزه باعث  شده این بیمارستان به قطب  علمی کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی و آموزشي این بیمارستان طبق آخرین متدهای روز دنیا انجام می شود  اظهار داشت:  این بیمارستان از زمان آغاز به کار در زمینه پیوند اعضا 110 پیوند قلب، ریه انجام داده است و هفته گذشته دومین  پیوند همزمان قلب و کلیه را برای دومين بار در این بیمارستان بر روی یک خانم جوان انجام شده است.

 مسجدی  ادامه داد: باید توجه داشت  که این افتخار آفرینی ها هزینه بر هستند در حال حاضر مواد مصنوعی و تجهیزات پزشکی گران شده است در واقع در این مرکز که آخرین  تکنیک های لیزر درمانی  ارائه می شود قيمت وسایل مصرفی به طور غیر قابل قبولی افزایش پیدا کرده اند، به طوری که فیبر لیزر که تا چند ماه پیش 100 هزار تومان بوده الان به 700 هزار تومان يعنی 7 برابر رسیده است.

مسجدی با تاکید بر اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند باید ارائه خدمات تعطيل شود اظهار داشت:  ادامه  روند ارائه خدمات باید تعرفه ها اصلاح شود.

 واقعی بودن این تعرفه ها باعث شده که بدهی ما به شرکت های  دارویی به 4 تا 5  میلیارد تومان  رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند به طور قطع بیمارستان با افت کیفیت و حتی ورشکستگی مواجه می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.