به گفته سرپرست وزارت بهداشت راه اندازی دستگاه پت اسکن نتیجه همت و تلاش دانشمندان این مرز و بوم در بحث سلامت علیرغم تمام تحريم ها است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت امروز 15 اسفند در مراسم راه اندازی دستگاه پت اسکن در بیمارستان مسیح دانشوری افزود: راه اندازی این دستگاه به همت دانشمندان برجسته این مرز و بوم در بخش سلامت است که علیرغم تمام تحریم ها لحظه ای درنگ نکردند و دوش به دوش بهترین کشورهای دنیا در خصوص پیشرفت علم حرکت کردند.

وی گفت: کشورما با این همه گرفتاری که دارد سعی کرده که تمام تحریم ها را شکست دهد که این امر به دلیل نعمت حضور دانشمندان با انگیزه صورت گرفته است که به لحاظ علمی حرف های بزرگی برای گفتن دارند.

طریقت منفرد با بیان این که در ایران هیچ نوع عقب ماندگی میسر نشده است خاطر نشان کرد: نعمت بعدی برای کشور ما حضور خیرین است که یکی از ارکان مهم کشور محسوب می شوند چرا که بخشی از فراهم کردن امکانات و ایجاد امکانات توسط این افراد خیر صورت می گیرد بنابراین ما وزارت بهداشت هر گونه حمایت لازم را از این خیرین انجام می دهیم./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار