با راه اندازی دستگاه پت اسکن در کشور دیگر هیچ بیمار مبتلا به سرطان برای بهره مندی از تکنولوژی این دستگاه به کشور های دیگر سفر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: دکتر ابولقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 15 اسفند در مراسم رونمایی از دستگاه پت اسکن در بیمارستان مسیح دانشوری افزود: راه اندازی این دستگاه کار ارزشمندی در کشور محسوب می شود چراکه بسیاری از بیماران نیازمند به استفاده از تکنولوژی این دستگاه برای تشخیص قطعی مجبور به سفر به کشور هایی همچون ترکیه و بنگلادش بودند.
 
وی گفت: ترویج این تکنولوژی گران علاوه بر اینکه در کشور بسیار ضروری بوده اما باید بدانیم برای همه ی بیماران سرطانی کاربرد ندارد چراکه زمانی باید از این دستگاه استفاده شود که روش های ساده ی امروزی نتواند در تشخیص درست پزشک کمک کند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بیمارستان مسیح دانشوری تنها به بیماران تهرانی خدمت ارائه می دهد تصریح کرد: بیشتر بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان از شهرستان ها بوده و همین امر باعث شده که کار و وظیفه ی ما سخت تر شود بنابراین باید تمام تلاش خود را برای ارائه ی خدمت به بیماران به کار گیریم./ع2
برچسب ها: بیمار ، سرطان ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار