سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آرایشی بهداشتی وزارت بهداشت خبر داد؛

واردات 180 میلیون قلم لوازم آرایشی بهداشتی

رئیس اداره آرایشی بهداشتی وزارت بهداشت گفت:از بهمن ماه سال 90 که دستور دریافت بر چسب اصالت به تمامی وارد کنندگان ابلاغ شده است تا به امروز 180 میلیون قلم لوازم آرایشی بهداشتی این برچسب را دریافت کرده اند.

دکتر بهفر، رئیس اداره آرایشی بهداشتی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در تابستان گذشته به تمامی شرکت های وارد کننده اعلام شده است که اگر در انبارها کالاهایی وجود دارد که هنوز برچسب اصالت دریافت نکرده اند به ما اعلام کرده و سریعا این بر چسب را دریافت کنند.

وی در توضیح علت این کار گفت: برنامه ریزی به شکلی انجام شده است که ظرف مدت 2 سال، تمام کالاهای وارد شده  موجود در انبارها بر چسب اصالت را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دریافت بر چسب اصالت از تاریخ 90/11 برای تمام وارد کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی اجباری نشده است که در این مدت حدود 180 میلیون قلم لوازم آرایشی بهداشتی این برچسب را دریافت کرده اند.

بهفر با اشاره به کالاهای غیر مجازی که از مبادی غیر رسمی وارد می شوند عنوان کرد: هیچ کس مسئولیت این کالاهای قاچاق را نمی پذیرد و اگر فردی دچار عارضه شود هیچ مرجع غذایی را نمی توان محکوم کرد اما اگر لوازم آرایشی بهداشتی مجاز و دارای برچسب اصالت استفاده شود شرکت وارد کننده به وزارت بهداشت ضمانت حقوقی می دهد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.