سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌هاي برخورد با بحران تربيتي در "خانه مهر"

برنامه زنده صبحگاهي "خانه مهر" اين هفته به موضوع چگونگي برخورد با بحران‌هاي تربيتي مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ برنامه زنده صبحگاهي «خانه مهر» كه با هدف تقويت خانواده محوري و الگو‌سازي بر اساس سبك زندگي خانواده اسلامي، ايراني پخش مي‌شود؛ اين هفته در ادامه موضوع مديريت در خانواده، راه‌هاي برخورد با بحران‌هاي تربيتي در خانواده را بررسي مي‌كند. 
در اين برنامه حجت الاسلام سامان هادي پور مدرس حوزه، پژوهشگر و مشاور خانواده و سركار خانم فاطمه حاجي احمدي مشاور خانواده و استاد دانشگاه، به تبيين مديريت در خانواده و مهارت‌هاي ارتباطي در خانه، چگونگي برخورد با بحران‌ها به ويژه بحران‌هاي تربيتي و راه‌هاي ايجاد آرامش در خانه خواهند پرداخت. 
تقويت منزلت و كاركردهاي خانواده در نظام اسلامي، ‌حمايت از تشكيل خانواده و پيشگيري از تزلزل و فروپاشي آن، ايمن سازي خانواده‌ها در مقابل آسيب‌ها و بحران‌هاي اجتماعي، متناسب كردن سبك زندگي با فرهنگ ديني و تبيين مهارت‌هاي زندگي از اهدافي است كه در اين برنامه دنبال مي‌شود.  
برنامه زنده صبحگاهي «خانه مهر» كاري از گروه فرهنگ وادب به سردبير تهيه كنندگي اعظم ايراني و گويندگي محبوبه شيرعلي روزهاي سه‌شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9:00 صبح تقديم علاقمندان و خانواده‌هاي محترم شنونده راديو معارف مي‌شود. 
علاقمندان به پيگيري بحث‌هاي مطرح شده در اين برنامه، براي دريافت صوت قسمت‌هاي قبلي مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «خانه مهر» در سايت راديو معارف مراجعه كنند./ص
برچسب ها: تربیت ، خانه مهر ، صبحگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.