سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجايي 87 میلیون اوراق در فرابورس

در جریان معاملات امروز فرابورس 87 میلیون اوراق به ارزش 864 میلیارد ریال در میان سهامداران مبادله شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، معاملات امروز بازارهای فرابورس 87میلیون اوراق به ارزش 864 میلیارد ریال در 10هزارو 395نوبت معامله شد. در میان شرکت های فرابورسی نفت شیراز بیشترین حجم معاملات را داشت به طوری که 11.6میلیون سهم این شرکت در میان خریداران مورد معامله قرار گرفت و در پایان معاملات هر سهم با رشد 5درصد به نرخ 20هزارو 719 ریال رسید. این در حالی است که روان فناور با خریدو فروش 100سهم کمترین حجم معاملات را از آن خود کرد ؛ هر چند در پایان معاملات با رشد 1.8درصد قیمت هر سهم 2541ریال را در سیستم معاملات ثبت کرد.

در عین حال شرکت های نفت تهران و شیراز، فولاد صبا نور ،فولاد آلیاژی یزد و شمال شرق شاهرود بیشترین رشد قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت به بیمه میهن و بانک گردشگری اختصاص داشت.

*** ادامه پذیره نویسی میدکو به فردا موکول شد

بر اساس این گزارش، شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه با نماد "ميدكو" امروز به پذیره نویسی مبلغ 3هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت براي تامين مالي بخشي از منابع سرمايه اي مورد نياز به قيمت اسمي هر ورقه يك ميليون ريال اقدام کرد که در اولین روز  25میلیارد و 280میلیون ریال اوراق پذیره نویسی شد و ادامه آن فردا دنبال می شود.

از سوی دیگر سازمان خصوصي سازي 100 درصد از سهام شركت ماشين سازي تبريز را به ارزش 2.5هزار ميليارد ريال و به نرخ پايه هر سهم هزارو 514 ريال در بازار سوم عرضه کرد که بدون مشتری ماند.

افزون بر این در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد اجاره لیزینگ سینا  39هزارو 980برگه، مشارکت نفت فصلی 31هزار و 130 برگه و مشارکت توسعه 30هزار برگه داشتند.

طبق پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی شرکت صنعت روی زنگان و سرمایه گذاری اقتصاد نوین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و تقسیم سود نقدی هر سهم ، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، معامله شد.

در عین حال نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت لیزینگ ایران و شرق ، پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه، معامله شد.

در همین حال هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن فروردین 90 با 3.4درصد افت و بیشترین کاهش قیمت به نرخ 485 هزارو 100ریال رسید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.