معاون سازمان خصوصي‌سازي با اعلام اينکه کارگران ساختماني تا 15 ارديبهشت براي تکميل فرم سهام عدالت فرصت دارند، گفت: با تکميل اين مرحله در مجموع 50 ميليون نفر مشمول سهام عدالت مي‌شوند اين طرح نهايي و کامل خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌حسن محمد تبار در گفتگو با راديو اقتصاد گفت: توزيع سهام عدالت کارگران ساختماني از شهريور پارسال آغاز شده اس و حدود سه ميليون و 200 هزار نفر از کارگران فصلي برآورد شده‌اند که پس از پايش اطلاعات و بررسي و همپوشاني بخشي از کارگران، در نهايت 2 ميليون و 329 هزار و 300 هزار نفر کارگر ساختماني براي دريافت سهام عدالت شناسايي شدند.

وي افزود: با پايان اين مرحله از توزيع سهام عدالت و همچنين نتايج 18 مرحله گذشته، طرح واگذاري سهام عدالت هم ه مرحله اتمام مي‌رسد.

همه فرمهاي سهام عدالت کارگران در 6 استان توزيع شده است و تا کنون 10 استان اين فرمها را پس از تکميل شدن به سازمان خصوصي‌سازي فرستاده‌اند.

وي افزود:فرمهاي سهام عدالت کارگران در 6 استان بوشهر، ايلام، خراسان جنوبي، زنجان، سمنان و چهارمحال و بختياري بزودي توزيع مي‌شود.

معاون سازمان خصوصي‌سازي گفت: از سال 85 تاکنون 41 ميليون و 920 هزار نفر مشمول دريافت سهام عدالت شدند که با تکمبل کارگران ساختماني(حدود 8 ميليون نفر با اعضاي خانواده ها) به 50 ميليون نفر مي‌رسد و حدود 65 درصداز جمعيت کشور مشمول نهايي دريافت سهام عدالت مي شوند.

وي افزود: از 62 شرکتي که سهام آنها براي طرح سهام عدالت واگذار شده است 33 شرکت در بورس حضور دارد و از بهترين‌هاي بنگاه هاي اقتصادي محسوب مي شود که هلدينگ خليج‌فارس يکي از اين شرکتهاست.

محمد تبار گفت: پس از اين مرحله ديگر براي طرح توزيع سهام عدالت نام‌نويسي نخواهد شد و اين طرح پايان خواهد يافت.

وي با بيان اينکه ارزش اين سهام متناسب با رشد شاخص هاي بورس افزايش مي‌يابد و اقساط آنها از طريق سود سهام پرداخت مي‌شود، گفت: تاکنون بخشي از قيمت سهام از اين طريق پرداخت شده است و پس از تکميل طرح در خصوص حضور اين سهام در بورس يا فرابورس و خريد و فروش آن تصميم گيري خواهد شد./عب
برچسب ها: سهام ، عدالت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار