سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بيداري اسلامي، گفتمان غالب كشورهاي اسلامي و جرياني بالنده و رو به رشد است

عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون بيداري اسلامي مجلس با بيان اينكه بيداري اسلامي يك گفتمان غالب در كشورهاي اسلامي و جرياني بالنده و رو به رشد است، گفت: جمهوري اسلامي، ام‌القراي کشورهاي اسلامي است و نگاه جمهوري اسلامي به مسائل کلان امت اسلامي يک نگاه دقيق است که برمصلحت همه امت و ملل مسلمان استوار است.

حجت‌الاسلام "عليرضا سليمي" نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري اجلاس علما و بيداري اسلامي گفت: اين نشست نشان داد که بيداري اسلامي امروز به عنوان يک گفتمان غالب در همه کشورهاي اسلامي مطرح است و اينکه انديشمندان و نخبگان کشورهاي اسلامي با شور زائدالوصفي در اين نشست حضور دارند بهترين دليل براين قصه است.
 
وي در ادامه افزود: بيداري اسلامي موج فزاينده‌اي است که پيوسته برکات آن نصيب امت اسلامي خواهد شد.
 
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون بيداري اسلامي ادامه داد: اينکه عده‌اي به دنبال استفاده از واژه‌هاي جايگزين براي بيداري اسلامي هستند، چه توسط بوق‌هاي تبليغاتي غرب و چه توسط برخي افراد که شناخت و تحليل درستي از اين موضوع ندارند، قطعا نمي‌تواند اين واقعيت و باور را دچار تغيير کنند.
 
سليمي با تاکيد براينکه بيداري اسلامي يک جريان زنده و روبه رشد است، تصريح کرد: علي‌رغم گذشت مدت زماني از شروع اين تحول در کشورهاي اسلامي اين‌طور نيست که اين شعله روبه خمودي و خاموشي حرکت کند، بلکه اين نشست نشان داد اين جريان يک جريان بالنده و روبه رشد است.
 
وي با بيان اين که برخي از کشورها به دنبال مصادره اين حرکت اصيل هستند، گفت: اين نشست از يک‌سو به دنبال پالايش اين حرکت مبارک است و از سوي ديگر تحليل دقيقي را به عالم اسلام مخابره مي‌کند، ضمن آنكه سخنان مقام معظم رهبري خصوصا در بحث قضيه فلسطين که شگفت‌انگيز و اعجاب‌آور بود بهترين دليل براين است که اين جريان قابل تحريف و انحراف نيست و يک جريان روبه رشد و بالنده است، لذا کساني که دنبال اين هستند تا با سر و صدا اين حرکت عظيم و مبارک را مصادره کنند راه به جايي نخواهند برد.
 
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون بيداري اسلامي در خاتمه با اشاره به برگزاري اين اجلاس در تهران خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي، ام‌القراي کشورهاي اسلامي است و نگاه جمهوري اسلامي به مسائل کلان امت اسلامي يک نگاه دقيق است که برمصلحت همه امت و ملل مسلمان استوار است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسلام ، اجلاس ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.