نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر پا شده است.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بيداري اسلامي؛ نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر پا شده است.
 
پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اعلام این خبر گفت: در پی برگزاری موفق نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه نشست های مختلف اجلاس جهانی بیداری اسلامی و استقبال بی شائبه از این نمایشگاه ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نمایشگاهی از جدیدترین پیشرفت های محققان و دانشمندان ایرانی در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی کرده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه که با هدف ارائه بخشی از توانمندی های ایران در عرصه های مختلف علمی و فناوری دایر شده است، پذیرای بیش از هزار و 200 نفر از میهمانان داخلی و خارجی این اجلاس است که از علما، اندیشمندان و رهبران برجسته اسلامی از 85 کشور جهان هستند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در اجلاس علما و بیداری اسلامی که به مدت دو روز برپاست، جدیدترین پیشرفت های علمی و فناوری ایران در حوزه های زیست فناوری، هوافضا مانند ماهواره های امید، رصد، نوید و کاوشگر پیشگام حامل اولین موجود زنده (میمون) ایران به فضا و شرکت های دانش بنیان به نمایش گذاشته شده است.
 
کرمی خاطرنشان کرد: همچنین ستادهای توسعه فناوری زیستی، هوافضا و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور فعال دارند.
 
گفتنی است، پیش از این معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه اجلاس های جوانان و بیداری اسلامی، زنان و بیداری اسلامی و همچنین شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد نیز نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران را برگزار کرده بود.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار