سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدرلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به شور انتخاباتي همراه با شعور نياز داريم/ نبايد علماي گرانقدر توسط برخي گروه‌ها و احزاب مصادره شوند

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان گفت: جمعيت آبادگران براساس مانيفست خود مراجع و علما را چراغ هدايت احزاب و سياسيون مي‌داند و نبايد علماي گرانقدر توسط برخي گروه‌ها و احزاب مصادره شوند.

"بيت‌الله بدرلو" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات جلسه شب گذشته جمعيت آبادگران جوان اظهار داشت: در جلسه شب گذشته،  انتخابات و رفتار مسئولان کشوري مورد بحث و بررسي قرار گرفت که در نهايت به اين جمع بندي رسيديم که مسئولان انتخاباتي به دنبال پرشور کردن فضاي انتخاباتي بدون هيچ گونه دخالتي در آن هستند.

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان ادامه داد: بايد شور انتخاباتي همراه با شعور انتخاباتي باشد.

وي به مصوبه مجلس درباره مدرک تحصيلي داوطلباني که يک دوره سابقه حضور در شوراي شهر را دارند، اشاره کرد و افزود: اين مصوبه مجلس نيز در راستاي پرشور کردن فضاي انتخاباتي است ضمن اينکه ممکن است تضيعف شوراها را در بر داشته باشد.

بدرلو تاکيد کرد: جمعيت آبادگران براساس مانيفست خود مراجع و علما را چراغ هدايت احزاب و سياسيون مي‌داند و نبايد علماي گرانقدر توسط برخي گروه‌ها و احزاب مصادره شوند.

سخنگوي جمعيت آبادگران خاطر نشان کرد: شاخصه اصلي براي انتخاب کانديداي اصلح بيانات مقام معظم رهبري است و ما در جمعيت آبادگران به شاخصه‌هايي که در بيانات ايشان وجود دارد توجه جدي مي‌کنيم.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.