دبير کل جمعيت آبادگران جوان در واکنش به برگزيده شدنش به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي مهدي چمران گفت: متحيرم و نمي‌دانم چه کسي اين حرف را زده است اما تکذيب هم نمي‌کنم و به روايت حرف نمي‌زنم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حسن بيادي" عضو شوراي شهر تهران دقايقي پيش براي ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا به فرمانداري شهرستان تهران مراجعه کرد.

وي که دبير کلي جمعيت آبادگران را برعهده دارد با حضور در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف در پاسخ به سوالي مبنی بر اينکه به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي مهدي چمران برگزيده شده يا خير، اظهار داشت: متحيرم و نمي‌دانم چه کسي اين حرف را زده است اما تکذيب هم نمي‌کنم و به روايت حرف نمي‌زنم.

بيادي همچنین در پاسخ به سوالي درباره اين که براي انتخابات شوراها در ليست "آباداگران ايران اسلامي" يا ليست "آباداني و پيشرفت" قرار مي‌گيرد يا خير، گفت: هر فهرستي که محور آن چمران باشد در آن قرار مي‌گيرم، محوريت ائتلاف آبادگران با چمران است.

دبير کل جمعيت آباداگران در پاسخ به سوال دیگری درباره اينکه آيا اين جمعيت از حمايت از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني  براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دعوت کرده است يا خير، گفت: اينگونه نيست، البته آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يکي از ظرفيت‌هاي کشور است ولی ما تاکنون اولويت‌بندي نکرده‌ايم.

وي در پاسخ به سوالي درباره ائتلاف 2+1 اظهار داشت: اين ائتلاف 2-1 است؛چرا که ائتلاف يعني يکي شدن اما اين ائتلاف به نتيجه نرسيده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، انتخاب ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار