سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو مهم ترین اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد:

بسیج وزارت نیرو برای آبرسانی و برق رسانی به مردم/واگذاری تصدی های دولت به مردم

وزير نيرو گفت: خارج کردن وزارت نیرو از بحث های حاشیه ای و بسیج کل وزارتخانه برای آبرسانی و برق رسانی به مردم از مهم ترین کارهایی سال گذشته و خوشبختانه در این راه موفق و همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجيد نامجو با اشاره به مهم ترین اقدامات این وزارتخانه در طول فعالیت دولت دهم اظهار داشت: خارج کردن وزارت نیرو از بحث های حاشیه ای و بسیج کل وزارتخانه برای آبرسانی و برق رسانی به مردم از مهم ترین کارهایی بود که صورت گرفت و خوشبختانه در این راه موفق بوده ایم و همین مسیر را ادامه خواهیم داد.
 
مجید نامجو گفت: واگذاری تصدی های دولت به مردم از رویکردهایی است که ادامه خواهیم داد زیرا معتقدیم مردم می توانند تصدی های وزارت نیرو را به عهده بگیرند.
 
وزیر نیرو با اشاره به مهم ترین اقدامات این وزارتخانه در طول فعالیت دولت دهم اظهار داشت: خارج کردن وزارت نیرو از بحث های حاشیه ای و بسیج کل وزارتخانه برای آبرسانی و برق رسانی به مردم از مهم ترین کارهایی بود که صورت گرفت و خوشبختانه در این راه موفق بوده ایم و همین مسیر را ادامه خواهیم داد.
 
وی در ادامه با اشاره به مهم ترین اقداماتی که تا پایان دولت دهم در حوزه وزارت نیرو صورت خواهد گرفت، گفت: واگذاری تصدی های دولت به مردم از رویکردهایی است که ادامه خواهیم داد زیرا معتقدیم مردم می توانند تصدی های وزارت نیرو را به عهده بگیرند.
 
نامجو تصریح کرد: باید با ظرفیت سازی زمینه حضور مردم و بخش خصوصی را فراهم کنیم تا دولت در جایگاه حاکمیتی به امور مربوطه رسیدگی کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.