سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عصر امروز"شنبه 19 اسفندماه 91"؛

" افزایش بارش ها" / "اختلال در تردد"جاده های کوهستانی

اختلال در تردد جاده های کوهستانی منتهی به استان های گیلان، مازندران، تهران البرز ،قزوین، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسی" کشور،از امروز"شنبه 19 اسفندماه 91" براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در استان های غربی کشور بویژه دامنه های زاگرس بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد و از بعداظهر بتدریج دامنه های البرز غربی و البرز مرکزی را در بر می گیرد.
براساس این گزارش، فردا در غالب نقاط کشور بجز نوار شرقی و شمال غرب بار ش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود و همچنین خلیج فارس مواج است.


لازم به ذکر است، ازلحاظ دمایی روند "افزایش تدریجی دما" در کشور رخ می دهد و همچنین امروز وزش باد گرم در استان های اردبیل و گیلان و شمال آذربایجان تا فردا ادامه دارد.      
گفتنی است، از اواخر امروز به سبب بارش برف در ارتفاعات رشته کوه های البرز و زاگرس مرکزی، اختلال در تردد جاده های کوهستانی منتهی به استان های گیلان، مازندران، تهران، البرز ،قزوین،لرستان،چهارمحال بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان دور از انتظار نیست./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.